Pagina 1 van 1

Ons kate

Geplaatst: 06 mar 2021 08:27
door Luc
Ik wens ons kate een hele fijne gelukkige verjaardag toe, en nog vele mooie jaren.
:verj: :feli: :ned: :bel: :angel:


luc

Als kate even hier op haar nickname klikt, zie ze een klein verrassingske

Re: Ons kate

Geplaatst: 06 mar 2021 18:25
door dakarboy
:feli:

Re: Ons kate

Geplaatst: 08 mar 2021 07:53
door Kate
Dank je wel, dakarboy! Grappig dat een volkomen vreemde me gezellig feliciteert! En dat met mijn leeftijd!!

groetjes van Kate. :dank:

Re: Ons kate

Geplaatst: 08 mar 2021 09:19
door malonie
goede morgen kate
een beetje laat maar van harte :feli:
een goed nieuw levensjaar
Malonie

Re: Ons kate

Geplaatst: 08 mar 2021 09:25
door Kate
Och, wat een boel leuke figuurtjes! Luc en Malony, jullie ook allebei bedankt voor de felicitaties. :dank:
Groetjes van Kate

Re: Ons kate

Geplaatst: 08 mar 2021 11:41
door Kate
Ha Luc, ik vind "ons Kate" heel erg gezellig klinken!! Leuk idee, hoor!
Groetjes, van ons Kate!

Re: Ons kate

Geplaatst: 14 mar 2021 08:29
door Luc
Dat is graag gedaan hoor @kate
ik vind het maar normaal dat je een persoon eens in de bloementjes zet, je verjaart maar eene keer toch

Mvg
luc

Re: Ons kate

Geplaatst: 15 mar 2021 23:47
door Kate
Ja Luc, 1x per jaar is genoeg, anders heb ik wel heel snel mijn jaren opgemaakt! Maar daarom is het ook heel leuk om je die ene keer speciaal te voelen door al deze aandacht! Ik ben er blij mee.

groetjes van "ons Kate".