Pagina 1 van 1
smartphone
Geplaatst: 26 nov 2021 17:14
door Luc
ik heb mij een smartphone van samsung aangekocht eentje van galaxy A54s 5G, voordeel is hier dat ik zodra 5G uitkomt het ook kan gebruiken op moment dat mijn provider deze activeert.
Ook een beschermhoesje en beschermglas aangezien black friday nog liep heb ik een koopje gedaan alles te samen 397 euro haha want de smartphone was normaal 446 euro zonder de andere benodigheden
Re: smartphone
Geplaatst: 26 nov 2021 21:38
door Tor
Nice veel plezier ermee
Re: smartphone
Geplaatst: 03 dec 2021 00:02
door Roxmarie
Wauw dat is dus alweer een nieuwere als die van mij denk ik. Tof, altijd fijn een nieuwe smartphone. Ik heb de Samsung A52S
Re: smartphone
Geplaatst: 03 dec 2021 00:37
door MACOS2000
@luc heb nu een iPhone 7 die wordt vervangen door een iPhone 13 of 14 in 2023-2024
Re: smartphone
Geplaatst: 03 dec 2021 18:37
door Roxmarie
Nice @macos2000, ja dat is een hele uitgave een Iphone, maar je doet er ook onwijs lang mee.
Re: smartphone
Geplaatst: 03 dec 2021 19:48
door MACOS2000
smartphone's probeer ik 5 jaar te houden heb de 7 al van maart 2019 @roxmarie
Re: smartphone
Geplaatst: 03 dec 2021 21:27
door Roxmarie
Dat is al een mooie tijd Mac, dat haal je met een android vaak niet, maar ik weet het van mijn vriendin, die als 1 van de weinige mensnen waar ik mee omga een iphone heeft, en die heeft met haar eerste 5 jaar gedaan.