Pagina 1 van 1
Verzameling
Geplaatst: 01 dec 2021 16:43
door Tor
Ik heb weer wat besteld voor mijn collectie .. sommige dingens zijn al toegekomen andere moeten nog. Komen
Ik heb 2 pokemon boxen een grote IT POP een kleine jason pop en een pop van the walking dead besteld
Weer mijn verzameling vergroot en ben er heel blij mee
Re: Verzameling
Geplaatst: 01 dec 2021 19:26
door Roxmarie
Dat kan ik me voorstellen, ik ben ook altijd blij, als ik weer een mooi Roxette, Gyllene Tider, Per Gessle of hopelijk Marie Fredriksson item aan mijn collectie (muziek) kan toevegen. Er is vandaag wat verstuurd vanuit Zweden, dus daar is nu het wachten op. Ik kan haast niet wachten, dus heb zojuist een plaat op de platenspeler gelegd van je raad het al, van Per Gessle.
Heel veel plezier met je aanwinst.
Re: Verzameling
Geplaatst: 01 dec 2021 23:33
door Tor
Oh dat is ook leuk en wow vanuit zweden dat is ver
En dankjewel
Re: Verzameling
Geplaatst: 02 dec 2021 21:48
door Roxmarie
Ja ik bestel de spullen al jaren rechtstreeks uit Zweden, (het was zelfs ooit een reden om een creditcard aan te schaffen om aankopen te kunnen doen op het web). Voor de tijd dat dit ook met paypal kan. Het blijft leuk verzamelen en leuke dingen scoren. Tegenwoordig is ebay een beetje uit het oog verloren, maar daar heb ik ook leuke (bijzondere) items weten te vinden.
Re: Verzameling
Geplaatst: 02 dec 2021 23:12
door Tor
Heel soms komen van mij ook popke uit engeland america maar het meeste bestel ik op een nederlandse site bdie man heeft mij een prive bericht gestuurd dat hij een deel van zijn eigen verzameling verkoopt en ik ga sommige dingens halen maar dat is voor volgende maand
Re: Verzameling
Geplaatst: 03 dec 2021 18:39
door Roxmarie
Tor schreef: 02 dec 2021 23:12
Heel soms komen van mij ook popke uit engeland america maar het meeste bestel ik op een nederlandse site bdie man heeft mij een prive bericht gestuurd dat hij een deel van zijn eigen verzameling verkoopt en ik ga sommige dingens halen maar dat is voor volgende maand
Ah dat is de beste manier om je verzameling uit te breiden, iemand die zijn verzameling verkoopt of deels weg doet, dan ben je vaak wel voordeliger uit.
Re: Verzameling
Geplaatst: 03 dec 2021 18:54
door Tor
Ja inderdaad dat klopt :een:
Re: Verzameling
Geplaatst: 06 dec 2021 15:32
door Tor
Weer 2 dingens toegekomen vandaag