Pagina 1 van 1
brillen voor ogen
Geplaatst: 18 dec 2021 22:57
door MACOS2000
vandaag mijn 2 eerste brillen voor ogen ooit gekocht

Re: brillen voor ogen
Geplaatst: 19 dec 2021 00:21
door Tor
Nice ik draag al bijna heel mijn leven een bril zonder zie ik zelf de mensen wazig
Re: brillen voor ogen
Geplaatst: 19 dec 2021 00:48
door MACOS2000
@Tor voor mijn de 1ste keer dan ben 24 jaar
Re: brillen voor ogen
Geplaatst: 19 dec 2021 01:42
door Tor
Nice ik draag al van mijn 4 een bril en ik ben nu 21
Re: brillen voor ogen
Geplaatst: 20 dec 2021 11:38
door Roxmarie
Dat is denk ik best even wennen om na 24 jaar ineens een bril op te hebben. Ik ben het ook al van jongs af aan gewend, ik denk een jaartje of 6 en dat is dus al meer dan ruim 40 jaar. Ik kan net als Tor ook niet zonder bril, ik zie dan heel wazig, en ondanks dat ik dus net 50 ben, ben ik 10 jaar geleden al geopereerd aan staar. Ik zie ondanks mijn bril geen 100%, maar ach daarmee ben ik geboren. Gelukkig kan ik mijn computer op grotere resolutie of letters zetten.
Re: brillen voor ogen
Geplaatst: 22 dec 2021 00:47
door Kate
Ach, wie is er tegenwoordig nu nog zonder bril of lenzen? Ik kreeg mijn bril toen ik 14 was, en dat is nu dus 67 jaar geleden! Het was een bril om ver af te kunnen zien, en hij was niet zo sterk. En ik ben mijn hele leven aan die sterkte blijven zitten. een paar jaar geleden ben ik aan staar geopereerd en vanaf die dag is het weer anders: geen bril om veraf te zien, maar wel een leesbril. Alles went! Maar ik vind het wel fijn om geen beslagen glazen meer te hebben als je een winkel in stapt en zonder bril te kunnen auto rijden.
Re: brillen voor ogen
Geplaatst: 30 dec 2021 22:51
door MACOS2000
morgen ophalen de 2
Re: brillen voor ogen
Geplaatst: 31 dec 2021 15:46
door MACOS2000
heb nu mijn 2 brillen gebruik 1 ook bij mijn Imac
Re: brillen voor ogen
Geplaatst: 31 dec 2021 18:05
door Luc
Het is geen schaamte om een bril te dragen, ik draag er een aan alles wat ik lees of moet lezen, zelfs op mijn werk moet ik een bril dragen om de plannen te kunnen lezen.
zelfs achter mijn pc ook altijd ik zie alles goed maar letters en cijfers zijn wazig.
Re: brillen voor ogen
Geplaatst: 31 dec 2021 21:54
door MACOS2000
@Luc ik zie beter voor op imac met bril dan zonder bril