Pagina 1 van 1
Verzameling
Geplaatst: 05 mar 2022 13:46
door Tor
Zo mijn items van mijn verzameling zijn toegekomen de 3 popjes had ik al maar dat wist ik omdat deze nog.in de doos waren heb ik ze gekocht helaas is er 1 ding dat ik ook dubbel had maar deze laat ik dan nu ook in de doos
Re: Verzameling
Geplaatst: 05 mar 2022 22:23
door Roxmarie
Leuk Tor dat de nieuwe items binnen zijn, is/zijn ze makkelijk door te verkopen (degene die je dubbel hebt) of wil je dat niet?
Re: Verzameling
Geplaatst: 05 mar 2022 22:30
door Tor
Neen dat wil ik niet haha nu heb ik 1 in doos en 1 uit.doos het.is zo n doos waar.je door kan kijken
Re: Verzameling
Geplaatst: 06 mar 2022 08:12
door Kate
Ach ja, dat is extra leuk. Als je het ooit nog eens verkopen kunt, is het misschien nog wel meer waard geworden! Geniet er maar van, hoor!

Re: Verzameling
Geplaatst: 06 mar 2022 17:43
door Roxmarie
Aha oké, veel plezier ervan, maar dat zal wel lukken.