Pagina 1 van 1

Twee Azerty toetsenborden

Geplaatst: 02 jul 2022 22:33
door Gast
De koopjesperiode is begonnen en ben vanmiddag eens gaan de winkels aflopen of ik intressante koopjes kon doen . En zo heb ik me twee Azerty toetsenborden kunnen aan de haak slaan voor maar 2 €/stuk . Het zijn geen luxe toetsenborden maar zo heb ik er in reserve moest er eens eentje stuk gaan .

Re: Twee Azerty toetsenborden

Geplaatst: 02 jul 2022 22:35
door MACOS2000
in welke winkel @swake

Re: Twee Azerty toetsenborden

Geplaatst: 02 jul 2022 22:39
door Gast
Cora Anderlecht

Re: Twee Azerty toetsenborden

Geplaatst: 02 jul 2022 22:40
door MACOS2000
@swake helaas ben van BE

Re: Twee Azerty toetsenborden

Geplaatst: 02 jul 2022 22:48
door Gast
Anderlecht is Belgie en hoort bij het Brussels gewest .
En wie Anderlecht zegt , denkt automatisch aan RSC Anderlecht .
https://www.rsca.be/nl

Re: Twee Azerty toetsenborden

Geplaatst: 24 aug 2022 12:39
door Roxmarie
Swake schreef: 02 jul 2022 22:48 En wie Anderlecht zegt , denkt automatisch aan RSC Anderlecht .
https://www.rsca.be/nl
Als je niets om voetbal geeft dus niet.
Alhoewel ik het als Nederlander wel wist.