Pagina 1 van 1
Twee Azerty toetsenborden
Geplaatst: 02 jul 2022 22:33
door Gast
De koopjesperiode is begonnen en ben vanmiddag eens gaan de winkels aflopen of ik intressante koopjes kon doen . En zo heb ik me twee Azerty toetsenborden kunnen aan de haak slaan voor maar 2 €/stuk . Het zijn geen luxe toetsenborden maar zo heb ik er in reserve moest er eens eentje stuk gaan .
Re: Twee Azerty toetsenborden
Geplaatst: 02 jul 2022 22:35
door MACOS2000
in welke winkel @swake
Re: Twee Azerty toetsenborden
Geplaatst: 02 jul 2022 22:39
door Gast
Cora Anderlecht
Re: Twee Azerty toetsenborden
Geplaatst: 02 jul 2022 22:40
door MACOS2000
@swake helaas ben van BE
Re: Twee Azerty toetsenborden
Geplaatst: 02 jul 2022 22:48
door Gast
Anderlecht is Belgie en hoort bij het Brussels gewest .
En wie Anderlecht zegt , denkt automatisch aan RSC Anderlecht .
https://www.rsca.be/nl
Re: Twee Azerty toetsenborden
Geplaatst: 24 aug 2022 12:39
door Roxmarie
Als je niets om voetbal geeft dus niet.
Alhoewel ik het als Nederlander wel wist.