Pagina 1 van 6
Wie raad de zin?
Geplaatst: 23 sep 2022 15:49
door Luc
1) er mag door iedereen deelgenomen worden,aan onze wie raad de zin?
2Na het plaatsen van de zin mag iedereen beginnen raden,maar opgelet maar er mag geen 2 keren na mekaar door dezelfde lid worden geraden?Iedereen dient te wachten tot iedereen heeft geraden,dan pas mag de eerste die begonnen is weer raden?
Er is voorgesteld om deze via pb naar mij te sturen, maar is onbegonnen werk als er een pb verloren geraakt dan pas zo de ellende beginnen en dat willen we allemaal vermijden.
Na dat iedereen geraden heeft komt er een letter of cijfer toegevoegd aan de raden zin.
ik wens iedereen veel succes morgen beginnen we onderaan dit bericht
Veel succes.
Re: Wie raad de zin?
Geplaatst: 24 sep 2022 09:23
door Luc
Tip een titel van een belgische zanger
.. / d.. / ..t / ... / z..l...t / ..t / m..r / s.h...
veel succes
Re: Wie raad de zin?
Geplaatst: 24 sep 2022 11:05
door jo33
De dag dat het zonlicht niet meer scheen
Re: Wie raad de zin?
Geplaatst: 24 sep 2022 11:27
door Luc
Juist hoe weet jij dat zo rap jo33?Door de titel
Jo33 (1 punt)
Re: Wie raad de zin?
Geplaatst: 24 sep 2022 11:53
door jo33
Muziek is een hobby van mij, niet echt het nederlandstalige hou meer van het zwaardere werk maar heb wel veel kennis in het algemeen
Re: Wie raad de zin?
Geplaatst: 25 sep 2022 11:28
door Luc
Tip: raadsel
... / z.... / ..e / .i.. / .
Re: Wie raad de zin?
Geplaatst: 25 sep 2022 15:25
door MACOS2000
zeil door het water
Re: Wie raad de zin?
Geplaatst: 25 sep 2022 15:45
door Luc
MACOS2000 schreef: 25 sep 2022 15:25
zeil door het water
helaas niet juist macos let wel op de streepjes want die tellen niet mee enkel de puntjes.En de letters die er staan horen bij de zin
bijvoorbeeld zo zeil/door/het/water
Re: Wie raad de zin?
Geplaatst: 26 sep 2022 20:10
door Tita Tovenaar
wie zoekt die vind
Re: Wie raad de zin?
Geplaatst: 26 sep 2022 20:44
door Luc
Juist tita waren 2 gemakkelijke voor om te starten, de volgende zullen moeilijker zijn en geen tips meer
tita 1 punt
jo 1 punt
Re: Wie raad de zin?
Geplaatst: 26 sep 2022 22:41
door malonie
... / z.... / ..e / .i.. / .
wie zoekt die vind
is dat niet vindt? met dt
en de laatste punt welke letter komt daar te staan?
Re: Wie raad de zin?
Geplaatst: 27 sep 2022 07:27
door Bubble Witch
Dat is een goeie vraag ik denk een punt

Re: Wie raad de zin?
Geplaatst: 27 sep 2022 08:53
door dakarboy
malonie schreef: 26 sep 2022 22:41
... / z.... / ..e / .i.. / .
wie zoekt die vind
is dat niet vindt? met dt
en de laatste punt welke letter komt daar te staan?
Wie zoekt die vind?dat was die enige punt
Vind word zonder 't geschreven want vind ln meervoud kan ook vinden zijn
Ik denk dat hij dat zo bedoeld met die punt als laatste
Re: Wie raad de zin?
Geplaatst: 27 sep 2022 09:31
door malonie
volgens mij is het
ik vind
jij vindt
wie vindt
en wij vinden
het is ook
ik loop
jij loopt
wie loopt
en wij lopen
De dag dat het zonlicht niet meer scheen
bij deze staat ook geen punt achter de zin
stopt met /
het zal zo zijn . succes met de volgende zinnen,
zal in Belgiƫ anders zijn dan in Nederland
Ik kom uit utrecht wij zijn t slikkers die zullen dan in belgiƩ ook wel zitten

lol
Re: Wie raad de zin?
Geplaatst: 27 sep 2022 14:11
door Luc
klopt achter vind moest zijn vindt maar goed het is gevonden en telt mee, en die punt die alleen stond kan een vraagteken zijn of een oproepingsteken of een komma?
Re: Wie raad de zin?
Geplaatst: 27 sep 2022 14:28
door malonie
wie zoekt die vind
dit vind ik dan oke !!!!!!!
maar ik vind geen punt of een / of een ! voor de punt is niks in
achter het antwoordt
ik heb gezocht naar een zin met 1 letter aan het eind
jou keus oke. andere opvattingen
Re: Wie raad de zin?
Geplaatst: 27 sep 2022 14:51
door Luc
die punt zoals dakarboy al aangaf is een vraagteken
dus wie zoekt die vind?
Re: Wie raad de zin?
Geplaatst: 27 sep 2022 15:22
door Luc
3 de zin
D. -- . A . -- . . . . T -- . . -- . . . L . . N -- V . . -- . E -- . R . .
Re: Wie raad de zin?
Geplaatst: 27 sep 2022 17:01
door malonie
een vraag teken oke
maar die zie ik niet bij het antwoord staan
als dat zo je aangeeft een vraag teken is,
mis ik die bij het antwoord daar staat geen vraag teken achter
er staat hele maal niks achter, op die punt is dus niks ongevuld
over en uit.
Re: Wie raad de zin?
Geplaatst: 27 sep 2022 18:24
door Luc
malonie schreef: 27 sep 2022 17:01
een vraag teken oke
maar die zie ik niet bij het antwoord staan
als dat zo je aangeeft een vraag teken is,
mis ik die bij het antwoord daar staat geen vraag teken achter
er staat hele maal niks achter, op die punt is dus niks ongevuld
over en uit.
Ja de ? stond inderdaad niet bij het antwoord van tita, maar heb het goedgekeurd malonie ik kan dat nu niet meer gaan terug draaien
tenzij tita ermee akkoord gaat dan komt er een nieuwe zin.Tot heden dus word er niets aan veranderd