Pagina 1 van 1

4 Artikelen besteld

Geplaatst: 25 okt 2022 19:37
door Luc
Schermafbeelding 2022-10-25 185041.png
dit heb ik mij vandaag besteld morgen komt er al een pakje toe en hopelijk de andere 3 de donderdag of vrijdag

groeten

Re: 4 Artikelen besteld

Geplaatst: 25 okt 2022 22:01
door Kate
Dat wordt werken, Luc, maar je hoeft alles niet op 1 dag tegelijk te gebruiken. Hoewel, je eerste bestelling kan wel op meerdere dagen! Maar ik begrijp dat je, net zoals ik, graag online koopt. Hoewel ik het heerlijk vind om bij Hornbach te snuffelen.
groetjes van Kate.

Re: 4 Artikelen besteld

Geplaatst: 25 okt 2022 22:26
door MACOS2000
ik wacht ook op mijn pakje @Luc ook via bol



Afbeelding

Re: 4 Artikelen besteld

Geplaatst: 25 okt 2022 22:46
door Roxmarie
Kijk dat wordt inderdaad weeken Luc. Mijn pakje is retour richting bol en bonprix. Gelukkig wel wat gehouden een mooie nieuwe zwarte spijkerbroek en trui.

Re: 4 Artikelen besteld

Geplaatst: 26 okt 2022 16:08
door Luc
Kate schreef: 25 okt 2022 22:01 Dat wordt werken, Luc, maar je hoeft alles niet op 1 dag tegelijk te gebruiken. Hoewel, je eerste bestelling kan wel op meerdere dagen! Maar ik begrijp dat je, net zoals ik, graag online koopt. Hoewel ik het heerlijk vind om bij Hornbach te snuffelen.
groetjes van Kate.
Haha kate maar dat is niet voor mij hoor

Re: 4 Artikelen besteld

Geplaatst: 26 okt 2022 19:57
door Kate
Hoi Luc, dat dacht ik wel, hoor! Maar.....als je het eens probeert,wil je misschien niet meer zonder! Stuur me maar eens een foto, dan zal ik er een oordeel over vellen,hahaha!

Re: 4 Artikelen besteld

Geplaatst: 27 okt 2022 19:50
door Tor
Nice