Pagina 1 van 1
Peer is er weer
Geplaatst: 12 feb 2023 21:40
door Peer
Voor een aantal forumleden zal ik geen onbekende meer zijn (sommige kom ik namelijk op meerdere fora tegen). Maar bij deze wil ik mij hier ook officieel voorstellen als Peer.
Re: Peer is er weer
Geplaatst: 12 feb 2023 22:04
door MACOS2000
welkom peer ben je het PIEP forum actief
Re: Peer is er weer
Geplaatst: 12 feb 2023 22:13
door Luc
Ha hier onze peer van harte welkom terug, ben tevreden om je hier weer te mogen verwelkomen
ik zou zeggen veel speel en lees plezier toegewenst en heb je vragen over windows ubuntu en zorin stel ze maar proberen je verder te helpen
groeten
luc
Re: Peer is er weer
Geplaatst: 13 feb 2023 21:07
door Roxmarie
Welkom Peer, ik heb niet het idee, dat ik je van andere forums ken, mits je daar een andere naam hanteert. Maar veel game en leesplezier hier.
Re: Peer is er weer
Geplaatst: 13 feb 2023 22:29
door Peer
MACOS2000 schreef: 12 feb 2023 22:04
welkom peer ben je het PIEP forum actief
Daar ben ik ooit wel actief geweest, maar dat is inmiddels weer een jaar of 2 geleden.
Re: Peer is er weer
Geplaatst: 13 feb 2023 22:37
door MACOS2000
@peer voor mij ook weer een jaar of 2 geleden.
Re: Peer is er weer
Geplaatst: 14 feb 2023 18:17
door Black Tiger
Wie ben jij? En waar is appel gebleven?
:D :D :D

Zo te zien missen er hier de standaard smilies.
Ook welkom hier Peer, leuk dat je er bent! ;)
Re: Peer is er weer
Geplaatst: 14 feb 2023 18:23
door Roxmarie
AH gouwe (eh flauwe) peer

refererend naar je website.
Re: Peer is er weer
Geplaatst: 14 feb 2023 18:55
door Luc
Re: Peer is er weer
Geplaatst: 14 feb 2023 22:23
door Peer
Black Tiger schreef: 14 feb 2023 18:17
Wie ben jij? En waar is appel gebleven?
Ga jij nou appels met peren vergelijken?

Re: Peer is er weer
Geplaatst: 14 feb 2023 22:29
door Peer
Roxmarie schreef: 14 feb 2023 18:23
AH gouwe (eh flauwe) peer

refererend naar je website.
En mijn andere website/forum niet te vergeten, waar ik deze avatar heb

Het is een klein wereldje

Re: Peer is er weer
Geplaatst: 14 feb 2023 22:30
door Peer
MACOS2000 schreef: 13 feb 2023 22:37
@peer voor mij ook weer een jaar of 2 geleden.
Jij bent daar ook tussen uit gepiept?
Re: Peer is er weer
Geplaatst: 15 feb 2023 00:27
door MACOS2000
@peer ja hoor