Pagina 1 van 1

gelukkige nieuwjaar iedereen

Geplaatst: 01 jan 2025 08:54
door Luc
Ik wens aan al mijn leden alsook mijn team een gelukkig nieuwjaar en een goede gezondheid in 2025.En mogen we er vanaf vandaag er hier weer tegenaan gaan.

En ook alle gasten en kijkers een gelukkige nieuwjaar

:hap: :dronken: :toot:

Re: gelukkige nieuwjaar iedereen

Geplaatst: 01 jan 2025 14:49
door Tor
happy new year

Re: gelukkige nieuwjaar iedereen

Geplaatst: 01 jan 2025 15:12
door Black Tiger
Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Re: gelukkige nieuwjaar iedereen

Geplaatst: 01 jan 2025 15:19
door Roxmarie
Gelukkig nieuwjaar dat al je wensen mogen uitkomen.

Re: gelukkige nieuwjaar iedereen

Geplaatst: 05 jan 2025 23:12
door Kate
Voor iedereen, en denk maar niet meer aan lekkere oliebollen!
Kate

Re: gelukkige nieuwjaar iedereen

Geplaatst: 08 jan 2025 18:10
door Roxmarie
Kate schreef: 05 jan 2025 23:12 aan lekkere oliebollen!
Dit jaar heb ik er maar 2 op.
Appelflappen etc vind ik lekkerder.

Re: gelukkige nieuwjaar iedereen

Geplaatst: 08 jan 2025 22:34
door Kate
o jee, ik had 22 gekocht bij de bakker, want daar waren ze vorig jaar het lekkerst. Ik was met Albert op oudjaaravond in Medemblik bij mijn vriendin en die zegt elk jaar dat ze er maar weinig gaat eten! Op nieuwjaarsochtend zaten we met zijn drietjes bij haar aan het ontbijt, en er waren nog 2 oliebollen om te verdelen! Juist, ze waren weer heerlijk! Appelflappen zoals ik ze nog tot 1990 maakte, zie je nergens meer: appel schillen, in schijven verdelen, beslag er voor hebben, en dan zo'n schijf aan je vleesvork prikken, door het beslag halen en dan in de olie (nooit in het frituurvet). Nu verkopen ze appelbeignets, oftewel dikke gesuikerde dingen, waar je er 1 van op kunt. Waar is de goeie oude tijd?
:hap: