Pagina 1 van 1

Respect voor onze beheerder

Geplaatst: 12 jul 2025 13:48
door Roxmarie
Beste leden,

De afgelopen periode zijn er problemen (geweest) met betrekking tot de werking van het forum.

Op verschillende momenten werden sommige leden waaronder ikzelf eruit gegooid of werden scores niet opgeslagen, soms bij het nogmaals herladen ook weer wel.
Dit is natuurlijk frustrerend, maar ook weer niet het einde van de wereld.

Luc heeft op de achtergrond heel veel werk verzet en zelfs bij Vimex vragen gesteld, de technische mensen die op dit forum zijn , zijn er ook mee bezig.

Natuurlijk hoop je als beheerder dat alles super stabiel is, en blijft draaien, helaas is dat niet altijd zo. Hiervoor vragen we jullie begrip.

Wat kunt proberen.

Cookies onderaan dit forum verwijderen, en je browser cookies verwijderen.

En verder even balen, pagina verversen of opnieuw proberen en opnieuw inloggen indien nodig.

Ik heb respect voor Luc, omdat hij alle kosten van dit forum en hosting en extensies, zoals de shout box draagt.

Dit verdient een virtueel bloemetje.

Dankjewel Luc.

Afbeelding

Re: Respect voor onze beheerder

Geplaatst: 12 jul 2025 21:18
door Klavertje
Helemaal mee eens Roxmarie,

Ook een virtueel bloemetje van mij speciaal voor Luc, voor al zijn inspanningen voor dit forum als beheerder. :thx:


Afbeelding

Re: Respect voor onze beheerder

Geplaatst: 30 jul 2025 07:29
door Luc
Dank uw wel als het probleem op de website zelf ligt. dan kunnen we dit (techische techneuten) proberen zelf op te lossen.
Maar als blijkt dat het aan de server ligt dan moet de hosting (vimexx) dit maar oplossen.

Maar ik wil wel ondertussen wel meedelen dat binnen goed 2 weken of vroeger deze website zal verhuisd worden naar een betere,snellere server en voor mij een deel goedkoper deze zal op de server komen van onze techneut spidy later meer info

groetjes
luc