Pagina 1 van 1
arcade fout
Geplaatst: 13 okt 2025 12:05
door Luc
beste leden
er zit een fout in arcade waardoor deze even niet beschikbaar zal zijn, heb mijn technieker al verwittigd zodra hij online is komt het in orde
groetjes
luc
Re: arcade fout
Geplaatst: 13 okt 2025 13:02
door SpIdErPiGgY
T'is in orde

Re: arcade fout
Geplaatst: 13 okt 2025 13:03
door Luc
kan je eens uitleggen hoe je het exact hebt gedaan collega
Re: arcade fout
Geplaatst: 13 okt 2025 13:06
door SpIdErPiGgY
Luc schreef: 13 okt 2025 13:03
kan je eens uitleggen hoe je het exact hebt gedaan collega
Backup van de
root/arcade en de
root/jv/arcade/ mappen terug geplaatst.
En daarna de extensie geüpdatet.
Re: arcade fout
Geplaatst: 13 okt 2025 13:06
door Luc
ik werk met zorin en ik weet zover ik weet de mappen die in de root staan om ze allemaal te gelijk te uploaden, maar kan ze niet tegerlijke tijd uploaden, had ze een voor een moeten doen mischien lag daar de fout?
oja die arcade die hernoemd zijn 12345 mag weg hoor
Re: arcade fout
Geplaatst: 13 okt 2025 13:09
door Luc
ga de volgende arcade updates aan jou overlaten zeker met deze pc met zorin erop.
extensies daar heb ik 98% geen problemen mee
Re: arcade fout
Geplaatst: 13 okt 2025 13:10
door Luc
SpIdErPiGgY schreef: 13 okt 2025 13:06
Luc schreef: 13 okt 2025 13:03
kan je eens uitleggen hoe je het exact hebt gedaan collega
Backup van de
root/arcade en de
root/jv/arcade/ mappen terug geplaatst.
En daarna de extensie geüpdatet.
waar haal je die backups dan?
Re: arcade fout
Geplaatst: 13 okt 2025 13:20
door SpIdErPiGgY
Je mag gewoon nooit de root/arcade map verwijderen. Alle spellekes zitten daarin.
Ik maak dagelijkse backups naar mijn pc.
Je kan die ook downloaden via Plesk:
Reservekopieën / Reservekopieën beheren
Rechts op de bovenste groene pijl klikken.
Re: arcade fout
Geplaatst: 14 okt 2025 09:22
door Luc
Als je arcade update zijn toch enkel de 3 mapppen die in de map root staan?toch niet de root map zelf naar ext/JV?
Dan is mijn vraag hoe komt het dat arcade uit public-html verdwijnt,als ik ze een voor een upload dat vind ik bizar
Re: arcade fout
Geplaatst: 15 okt 2025 07:36
door SpIdErPiGgY
Luc schreef: 14 okt 2025 09:22
Als je arcade update zijn toch enkel de 3 mapppen die in de map root staan?toch niet de root map zelf naar ext/JV?
Dan is mijn vraag hoe komt het dat arcade uit public-html verdwijnt,als ik ze een voor een upload dat vind ik bizar
Je had de root/arcade map verwijderd. Mag dus niet.
Eigenlijk moet je niets verwijderen...
- 1: Extensie uitschakelen.
- 2: Nieuwe bestanden uploaden (oude gewoon overschrijven)
- 3: Externe inschakelen.