Pagina 1 van 1

Hoi

Geplaatst: 27 okt 2025 06:38
door Jul kabas
Hoi

Ik ben jul kabas uiteraard niet mijn echte naam, te gevaarlijk voor gevaarlijke mails te ontvangen.
Mijn hobby,s zijn aan fietsen sleutelen-biljarten, en af en toe een game spelen.
Ik ben dus hier nieuw en mogelijk dat je me hier af en toe zult zien
Ik kijk ernaar uit om jullie beter te leren kennen.


Jul

Re: Hoi

Geplaatst: 27 okt 2025 08:15
door Luc
Welkom Jul
Is dat geen zanger die naam dat je gebruikt?

Re: Hoi

Geplaatst: 27 okt 2025 08:58
door MACOS2000
:wel:

Re: Hoi

Geplaatst: 27 okt 2025 19:00
door Kate
Hoi Jul, verstandig dat je het bij Jul houdt. Aan fietsen sleutelen lijkt me een hobby waar je veel mensen blij mee kunt maken. Mijn hobby is lezen en dat doe ik heel veeĺ. Gamen daar heb ik geen verstand van, maar galgje spelen vind ik heel leuk.
Jij hebt de Belgische vlag, ik de Nederlandse. Ik denk dat jij je hier vast snel op je gemak gaat voelen. Nu ben ik nog benieuwd of je bijna net zo oud bent ik! Want ik ben 85. Ik vind het leuk dat je wat van jezelf hebt verteld.
Veel plezier hier!!
Kate.

Re: Hoi

Geplaatst: 29 okt 2025 08:31
door Roxmarie
Hallo Jul,

Welkom op dit veelzijdige game forum.

En je bent een bezige bij zo te lezen.

Mijn favoriete spellen zijn.

In het echt Rummikub, skipbo, yahtzee en triominos. 1x per week in het buurthuis spelletjes groep.

En ook nog eens in de maand bij de vriendendiensten.

Op dit game forum, galgje, bubble shooter, kaartspellen, Mahjong, en 3 stenen weg klik-spelletjes.

Ik wens je veel spel plezier hier toe.

Groetjes Roxmarie