Kon het me niet laten
- Luc

- Beheerder

- Heeft bedankt: 84 keer
- Is bedankt: 118 keer
- Contacteer:
Kon het me niet laten
Ik heb weer eens mee gedaan met vakantieveilingen deze keer voor een zakmes waren maar 6 bieders dus deed ik eens mee en op de 5 laatste seconden gaf ik een bod van 7 euro en was de winnaar
zet er straks een foto bij
zet er straks een foto bij
- Kate

- ons kate

- Heeft bedankt: 114 keer
- Is bedankt: 57 keer
Re: Kon het me niet laten
Ha, ik ben benieuwd naar de foto! Zet de afmeting er even bij, Luc. Maar ik vraag me vaak af wat mannen met een zakmes doen eigenlijk. Want bij het werken aan je werkplaats is het vast te klein. Enfin, 7 euro is nog wel te dragen. Geniet er maar van, hoor.
"Anoniem en toch samen: een forum".
- Luc

- Beheerder

- Contacteer:
Is zakmes die je mag hebben maar het lemmet mag niet groter zijn dan je wijsvinger hoor kate,dat kan je voor alles gebruiken
- Luc

- Beheerder

- Contacteer:
@kate morgen ontvang ik het pakketje ik zal er dan eens een foto van maken met de smartphone en zal het dan hier eens plaatsen hoor
luc
luc
- Roxmarie

- Beheerder

- Heeft bedankt: 165 keer
- Is bedankt: 59 keer
- Contacteer:
Voor sommige zaken kan het handig zijn altijd een zakmes op zak te hebben, ik weet dat ik vroeger ook een mesje van mijn ouders heb gekregen om in de pauze op school mijn appel te kunnen doordat ik niet kon afhappen i.v.m. zo'n ellendige plaatjes beugel.
- Kate

- ons kate

Nou, in mijn jeugd, werd op de lagere school helemaal geen mes(je) gedragen. En op de HBS hadden de docenten ongetwijfeld allemaal tegelijk een hartverzakking gekregen!!!! 
Laatst gewijzigd door Kate op 17 mei 2023 08:42, 1 keer totaal gewijzigd.
- Luc

- Beheerder

- Contacteer:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- Luc

- Beheerder

- Contacteer:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- Kate

- ons kate

Luc, het lijkt op een stanleymes. Maar hier vertrouw ik jou wel mee, hoor!!
En toch, tegenwoordig hoop je dat hier geen
jeugd mee op straat loopt en ook nog ruzie krijgt!_
En toch, tegenwoordig hoop je dat hier geen
jeugd mee op straat loopt en ook nog ruzie krijgt!_
- Luc

- Beheerder

- Contacteer:
Nee is stanley mes hoor en ik ga daar niets verkeerds mee doen,maar 2 man kan ik nog de baas daarvoor heb ik karate en judo gedaan, maar op mijn leeftijd zo 3 man wel ietsje van goede teveel zijn.
- Kate

- ons kate

Dat is niet niks Luc!! Goed van jou. Jij kunt jezelf prima verdedigen als het nodig is!! Maar ik zou graag zien, dat de groep die deze zelfverdediging nodig maakt, opgeruimd zou worden!!!
- Luc

- Beheerder

- Contacteer:
hoe bedoel je dat precies?Kate schreef: 16 mei 2023 20:01 Dat is niet niks Luc!! Goed van jou. Jij kunt jezelf prima verdedigen als het nodig is!! Maar ik zou graag zien, dat de groep die deze zelfverdediging nodig maakt, opgeruimd zou worden!!!
- Kate

- ons kate

Nou Luc, jij hebt dit mes niet nodig om je te verdedigen als de een of ander gek je op straat zou lastig vallen, dat is duidelijk. Maar ik zou het het fijnst vinden, als ze die halfgare figuren die een ander op straat zomaar in elkaar slaan, zodanig zouden straffen dat ze het nooit meer zouden doen. Maar straffen, dat is hier in ons land een woord dat een rechter nog eens in in Google moet opzoeken! En dan zoeken naar: "flink straffen"! Je hebt tegenwoordig gewoon een goeie dag als in het ochtendjournaal geen steekincidenten of zo voorkomen!
- Roxmarie

- Beheerder

- Contacteer:
Daar sluit ik met bij aan Kate, zulke messen, of zelfverdediging door Judo of Karate zou ook niet nodig hoeven zijn. Maar helaas lees je het elke dag dat er zomaar mensen in elkaar geslagen zijn.Kate schreef: 16 mei 2023 20:01 Dat is niet niks Luc!! Goed van jou. Jij kunt jezelf prima verdedigen als het nodig is!! Maar ik zou graag zien, dat de groep die deze zelfverdediging nodig maakt, opgeruimd zou worden!!!
- Luc

- Beheerder

- Contacteer:
Is geen mes om mensen aan te vallen dit noemen ze een overleving mes als je in de jungle zit.Maar goed heb wel al ondervonden dat dit vlijmscherp is snijd karton door zoals het niets is zonder moeite?Probeer dit maar eens met een gewoon mes,zelfs een stanley mes is er niets tegen.En ja in mijn jonge tijd heb ik redelijk veel sporten gedaan die niet mijn ding waren en dan maar judo en karate gedaan, maar ik heb dit nog nooit hoeven te gebruiken, sta mijn man wel zonder dat maar gewoon straat vechten zoals ze dat hier noemen.Maar ben 60 jaar en hoop geen gevecht te moeten aangaan, maar ze mogen me niet tot het uiterste drijven, dan sta ik niet in voor de gevolgen die dit mee brengt.
@roxmarie ja in deze tijd zie je regelmatig vechten, vandalisme en dergelijke vroeger jaren had je die gevechtskunsten niet nodig, maar helaas NU wel met al die vreemde orgine jongeren.
@roxmarie ja in deze tijd zie je regelmatig vechten, vandalisme en dergelijke vroeger jaren had je die gevechtskunsten niet nodig, maar helaas NU wel met al die vreemde orgine jongeren.
- Roxmarie

- Beheerder

- Contacteer:
Ja de tijden zijn helaas veranderd, schijnbaar lopen mensen standaard met een mes op zak die op rottigheid uit zijn.
Als jou mes voor de jungle is, kun je er bamboe stokken e.d. mee snijden om b.v. een bootje of onderkomen te bouwen.
Als jou mes voor de jungle is, kun je er bamboe stokken e.d. mee snijden om b.v. een bootje of onderkomen te bouwen.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut