Welcome to Games4You - Click to register

Wat doe je overdag?

Wat doe je zoal dagelijks?Heb je iets meegemaakt?
Kortom hier kan je even u frustratie kwijt, daarom heet dit ook de babbelbox.
Ik hoop dat dit iets kan worden om de leden wat nauwer met anderen te laten samenwerken en te leren kennen

Succes
Kate
Nederland
ons kate
ons kate
Heeft bedankt: 114 keer
Is bedankt: 57 keer

Wat doe je overdag?

Bericht door Kate »

Dat is eigenlijk elke dag het zelfde! Bij droog weer loop ik 'smorgens vroeg een boodschappenrondje. En daarna gewoon het huis een beetje opruimen. En dan.....lezen en koffie drinken!! Na de lunch is het forumtijd, want ik lees dan alle nieuwe dingen, speel even galgje!!!!, en dan..ja, inderdaad lezen, tot het avondeten. En in de avond kijken we samen de crimi's op de tv, en de sport. En verder lezen, en dat kan lang zijn, want ik ga altijd na twaalfen naar bed. En nu weet ik wat jullie denken: wat een lekker en lui leven!! En dat klopt: gepensioneerden doen precies wat ze willen.
"Anoniem en toch samen: een forum".
Roxmarie
Nederland
Beheerder
Beheerder
Heeft bedankt: 165 keer
Is bedankt: 59 keer
Contacteer:

Re: Wat doe je overdag?

Bericht door Roxmarie »

Je bent met verdient pensioen en dus lekker van het leven genieten Kate.

Ik moet even nadenken of ik mijn hele hebben en houden hier wil neerzetten.
MACOS2000
België
Heeft bedankt: 76 keer
Is bedankt: 67 keer

Bericht door MACOS2000 »

vandaag ben ik ga uit eten voor een verjaardag frietjes met scampi nu.

nu effe aan de Imac dan TV kijken en dan nog effe aan de Imac en dan slapen straks

morgen noten feest met werk :hallo:
Op mijn werk heb ik al Windows, thuis wil ik geen systeembeheerder meer zijn!

iMac 27 5K 2017 iPhone 14 128GB 2022 Macbook Pro 16ich 2021 :compr:

Beroep
werknemer bij selko-art
Kate
Nederland
ons kate
ons kate

Bericht door Kate »

Kijk, die frietjes en die noten( kun je die eten, of moet je ze spelen) die lijken me wel, Mac. Tja, ik hou wel van een lekker maaltje. En vooral die frieten! Want die hoef ik alleen maar in de snackbar te kopen! Mmmmm!! Maar het lijkt me wel een leuke dag!!!!
Roxmarie
Nederland
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Roxmarie »

Gisteren een start gemaakt met kerstkaarten maken, dus veel knip werk. Vandaag maar eens met mijn computer bezig, en weer nieuwe items op mijn forum geplaatst over muziek en hitlijsten.

Ondertussen luister ik naar een oude hitlijst met de top 365 uit 1965. Erg leuk, veel nummers die ik niet ken, of weleens gehoord heb, maar niet ech zijn blijven hangen.

Ik vermoed dat @kate ze wel kent, want die liep toen al op onze aardbol rond.

Dit is de top 100 van 1965, maar waar ik naar luister is toch wel iets anders heb ik het idee.

https://www.top40.nl/bijzondere-lijsten ... chten/1965
Kate
Nederland
ons kate
ons kate

Bericht door Kate »

Haha, kate begon op deze aardbol in maart 1940! Maar we waren toen net 2 jaar getrouwd, werkten allebei, en spaarden voor een radio en een tv! Dus de muziek van die tijd bereikte mijn oren nog niet!!
Roxmarie
Nederland
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Roxmarie »

Wat een verschil toch met deze tijd hé. Als het even meezit in alle veel gebruikte kamers staat een radio of een boxje (om te streamen). Niet te vergelijken.
Kate
Nederland
ons kate
ons kate

Bericht door Kate »

Ja ja, het gaat hier in mijn huis inderdaad heel anders. Ten eerste is mijn man bijna doof. En in de praktijk betekent dit, dat de enige muziek in dit huis mijn keus is. Ik heb Spotify en daarop staat uiteraard alleen wat ik mooi of leuk vind. Maar, als ik lees heb ik soms muziek aan. Alleen als ik achter mijn laptop zit, heb ik altijd spotify op de achtergrond. En ik moet bekennen dat ik de huidige muziek helemaal niks vind en dus staat die heel zelden aan, alleen per omgeluk op de tv. Ik ben eigenlijk erg verwend: mijn muziekkeus op ruim 20 afspeellijsten is hier vaste prik! En ja, dan kun je Josh Groban horen, Celine Dion, Thom Waits, Dutch Swing College, Elvis, enz. Ik ben dan een gelukkig mens; geen Boerpapa ed!!
Luc
België
Beheerder
Beheerder
Heeft bedankt: 84 keer
Is bedankt: 118 keer
Contacteer:

Bericht door Luc »

Ik weet niet hoe mijn dag gaat zijn, vooral heb ik al dagen een slechte nachtrust om 04u00 lig ik al te draaien en te keren.
En dan mij zorgen maken hoe het vandaag zal zijn met mijn vriendin.want van maandagavond 20uur was ze moe en heeft geslapen tot dinsdagavond.
Dus veel kan ik overdag niet doen over haar waken en kleine huishoudhulpjes uitvoeren, en voor de dieren zorgen.
ik probeer tijd te maken voor de website,s maar daar kom ik niet aan toe.
Kate
Nederland
ons kate
ons kate

Bericht door Kate »

Luc, dit is heel eenvoudig. Je moet die website even laten voor wat hij is! Wie gamen wil, gaat zijn gang maar. En als het even hapert, gaat de gamer maar lezen of wandelen. Dat geldt ook voor galgje enz. Dus: als we je hier lezen, dan is dat meegenomen. Veel sterkte met je vriendin en pas ook op jezelf.
Laatst gewijzigd door Kate op 31 okt 2024 08:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Luc
België
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Luc »

Ja kate maar deze website is mijn kindje die ik niet zo gauw zal opgeven.De andere beheert roxmarie waar ik geen omziens naar heb,en technisch word dit geregeld met blacktiger, en de andere website, om eerlijk te zijn ben met volle goesting eraan begonnen,maar besef toch dat het ietsje teveel word.
Er zijn leden en er is al eens een vraag gesteld waar er al is op geantwoord, maar al bijna 2 weken niets gehoord of geen reactie, nochtans komt de Ts wel eens online.Daarom denk ik er toch aan om er mee te stoppen?
Kate
Nederland
ons kate
ons kate

Bericht door Kate »

Ja Luc, je moet toch beslissen, want nu word je er niet blij mee zo. In de nacht tobben is niks. Wij op het forum verwachten echt niet dat je er overdag steeds bent, terwijl je nu andere zorgen hebt. Natuurlijk wil je hier zijn, maar wat minder vindt niemand erg, dat weet ik zeker. Niet piekeren nu, hoor! En neem overdag ook wat rust, als je in de nacht al lag te spoken. Tjee, wat zit ik hier als je moeder te zeuren! Maar wel luisteren, hoor!
Roxmarie
Nederland
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Roxmarie »

Nou gezondheid gaat voor de forums Luc, ik ben er ook om jou hier te ondersteunen.

En het is niet meer dan logisch dat je, je zorgen maakt om je vriendin die zo ziek is en veel rust nodig heeft.

In gedachten ben ik bij jullie 🙏🫶

Je kunt de website van Linux gewoon aanhouden af en toe kijken of er vragen zijn. Ik neem aan de de server toch voor een jaar betaald is, net als de domein naam, dat geld is geïnvesteerd dus zou ik hem niet sluiten. Ik weet te weinig van Linux en werk er ook niet mee. In een virtuele machine staat nog wel iets maar door andere bezigheden staat dat op een laag pitje.

Wellicht over een jaar mijn oude Windows 10 naar zorin.
En dan mag hopen, dat alle programma's die daar op staan ook voor Linux te vinden zijn en dat zijn er veel omdat het mijn test pc betreft.

Vandaag moet ik in ieder geval naar de osteopaat wellicht voor de tijd even naar museum More.
Sinds 3 weken weer autorijden nu ik niet meer naar het werk rijd staat hij stil en die ik alles met de fiets.
Luc
België
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Luc »

Dus vandaag weer een hele dag in uz gent vertoeft,voor een petscan hopelijk is de uitslag daarvan goed.
Maar goed 2u 10 onderweg geweest,heen en terug en dan nog 2u20 moeten wachten op haar dat duurt zolang echter maar vandaag liep het wel wat uit.

We waren daar om 10u50 en we waren thuis om 17u35 dat is niet voor herhaling vatbaar toch niet als het niet nodig is?

Mvg
Kate
Nederland
ons kate
ons kate

Bericht door Kate »

Wanneer weet je de uitslag, Luc?
Luc
België
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Luc »

Vermoedelijk dinsdag want vandaag op 1 november word er niet gewerkt, er zullen nog petscans worden uitgevoerd maar de uitslagen zullen een dag later zijn dan voorzien.
Kate
Nederland
ons kate
ons kate

Bericht door Kate »

Tjee, ze weten van geen ophouden! Het duurt dus allemaal nog wel even!! Sterkte!
Roxmarie
Nederland
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Roxmarie »

Poeh, jullie zullen beiden bekaf geweest zijn, na zo'n lange reis en ziekenhuis dag. Vreselijk al dat wachten, onderzoeken en in spanning zitten omtrent de uitslag.

Vrijdag heb ik ook een dagje ziekenhuis met een vriendin gehad, die omver getrokken was door de hond. Huisarts, foto, wachten, CT-scan en artsen en afspraken maken en dinsdag vervolg.

Vandaag een dagje ontspanning met fietsen en lunchen samen met een vriendin en vanavond gegeten bij een Thai, ik werd getrakteerd omdat ik afgelopen zomer meerdere keren voor mensen het huis en de tuin bewaakt hebt. Het was heerlijk en uiteraard erg gezellig.
Kate
Nederland
ons kate
ons kate

Bericht door Kate »

Dat is wel van alles wat je meemaakte!! Maar het eten bij de Thai maakte dat ziekemhuis weer goed! Wat kan een dag toch verschillend verlopen!
Is eten bij de Thai lekker? Ik ken het niet.
Roxmarie
Nederland
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Roxmarie »

Ja het was heerlijk, ik zal eens kijken of ik het kan laten zien wat het geweest is.

Ik had fijne bami met een mix van 3 soorten vlees. Diamanthaas, varkenshaas en kipfilet met roerbakgroenten.

Ik zie het niet op de menu kaart staan online. Het stond onder het rund gerecht als extra gerecht. Het was echt lekker. En 1 vlammetje erbij was voor mij voldoende. Iets pittig niet te, ik moest niet al het vocht van het vlees over de bami doen, dan vond ik het te.

https://newbangkok.nl/restaurant-menus/ ... rant-menu/
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

❤️ Doneer

Aanmelden • Registreer