Welkom op Games4You - Klik om te registreren

arcade fout

Wat doe je zoal dagelijks?Heb je iets meegemaakt?
Kortom hier kan je even u frustratie kwijt, daarom heet dit ook de babbelbox.
Ik hoop dat dit iets kan worden om de leden wat nauwer met anderen te laten samenwerken en te leren kennen

Succes
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Luc
België
Beheerder
Beheerder
Berichten: 766
Lid geworden op: 20 mei 2018 19:21
Heeft bedankt: 92 keer
Is bedankt: 136 keer
Contacteer:

arcade fout

Bericht door Luc »

beste leden

er zit een fout in arcade waardoor deze even niet beschikbaar zal zijn, heb mijn technieker al verwittigd zodra hij online is komt het in orde

groetjes
luc
Gebruikersavatar
SpIdErPiGgY
België
Berichten: 81
Lid geworden op: 26 jun 2021 19:15
Heeft bedankt: 5 keer
Is bedankt: 64 keer
Contacteer:

Re: arcade fout

Bericht door SpIdErPiGgY »

T'is in orde 😁
🌐 phpBB extensies in het Nederlands
✦ Gratis vertalingen, updates, support en praktische tutorials voor phpBB.
💚 Steun dit project via Ko-fi
Gebruikersavatar
Luc
België
Beheerder
Beheerder
Berichten: 766
Lid geworden op: 20 mei 2018 19:21
Heeft bedankt: 92 keer
Is bedankt: 136 keer
Contacteer:

Re: arcade fout

Bericht door Luc »

kan je eens uitleggen hoe je het exact hebt gedaan collega
Gebruikersavatar
SpIdErPiGgY
België
Berichten: 81
Lid geworden op: 26 jun 2021 19:15
Heeft bedankt: 5 keer
Is bedankt: 64 keer
Contacteer:

Re: arcade fout

Bericht door SpIdErPiGgY »

Luc schreef: 13 okt 2025 13:03 kan je eens uitleggen hoe je het exact hebt gedaan collega
Backup van de root/arcade en de root/jv/arcade/ mappen terug geplaatst.
En daarna de extensie geüpdatet.
🌐 phpBB extensies in het Nederlands
✦ Gratis vertalingen, updates, support en praktische tutorials voor phpBB.
💚 Steun dit project via Ko-fi
Gebruikersavatar
Luc
België
Beheerder
Beheerder
Berichten: 766
Lid geworden op: 20 mei 2018 19:21
Heeft bedankt: 92 keer
Is bedankt: 136 keer
Contacteer:

Re: arcade fout

Bericht door Luc »

ik werk met zorin en ik weet zover ik weet de mappen die in de root staan om ze allemaal te gelijk te uploaden, maar kan ze niet tegerlijke tijd uploaden, had ze een voor een moeten doen mischien lag daar de fout?

oja die arcade die hernoemd zijn 12345 mag weg hoor
Gebruikersavatar
Luc
België
Beheerder
Beheerder
Berichten: 766
Lid geworden op: 20 mei 2018 19:21
Heeft bedankt: 92 keer
Is bedankt: 136 keer
Contacteer:

Re: arcade fout

Bericht door Luc »

ga de volgende arcade updates aan jou overlaten zeker met deze pc met zorin erop.

extensies daar heb ik 98% geen problemen mee
Gebruikersavatar
Luc
België
Beheerder
Beheerder
Berichten: 766
Lid geworden op: 20 mei 2018 19:21
Heeft bedankt: 92 keer
Is bedankt: 136 keer
Contacteer:

Re: arcade fout

Bericht door Luc »

SpIdErPiGgY schreef: 13 okt 2025 13:06
Luc schreef: 13 okt 2025 13:03 kan je eens uitleggen hoe je het exact hebt gedaan collega
Backup van de root/arcade en de root/jv/arcade/ mappen terug geplaatst.
En daarna de extensie geüpdatet.
waar haal je die backups dan?
Gebruikersavatar
SpIdErPiGgY
België
Berichten: 81
Lid geworden op: 26 jun 2021 19:15
Heeft bedankt: 5 keer
Is bedankt: 64 keer
Contacteer:

Re: arcade fout

Bericht door SpIdErPiGgY »

Je mag gewoon nooit de root/arcade map verwijderen. Alle spellekes zitten daarin.
Ik maak dagelijkse backups naar mijn pc.

Je kan die ook downloaden via Plesk:
Reservekopieën / Reservekopieën beheren
Rechts op de bovenste groene pijl klikken.
🌐 phpBB extensies in het Nederlands
✦ Gratis vertalingen, updates, support en praktische tutorials voor phpBB.
💚 Steun dit project via Ko-fi
Gebruikersavatar
Luc
België
Beheerder
Beheerder
Berichten: 766
Lid geworden op: 20 mei 2018 19:21
Heeft bedankt: 92 keer
Is bedankt: 136 keer
Contacteer:

Re: arcade fout

Bericht door Luc »

Als je arcade update zijn toch enkel de 3 mapppen die in de map root staan?toch niet de root map zelf naar ext/JV?
Dan is mijn vraag hoe komt het dat arcade uit public-html verdwijnt,als ik ze een voor een upload dat vind ik bizar
Gebruikersavatar
SpIdErPiGgY
België
Berichten: 81
Lid geworden op: 26 jun 2021 19:15
Heeft bedankt: 5 keer
Is bedankt: 64 keer
Contacteer:

Re: arcade fout

Bericht door SpIdErPiGgY »

Luc schreef: 14 okt 2025 09:22 Als je arcade update zijn toch enkel de 3 mapppen die in de map root staan?toch niet de root map zelf naar ext/JV?
Dan is mijn vraag hoe komt het dat arcade uit public-html verdwijnt,als ik ze een voor een upload dat vind ik bizar
Je had de root/arcade map verwijderd. Mag dus niet.
Eigenlijk moet je niets verwijderen...
  • 1: Extensie uitschakelen.
  • 2: Nieuwe bestanden uploaden (oude gewoon overschrijven)
  • 3: Externe inschakelen.
🌐 phpBB extensies in het Nederlands
✦ Gratis vertalingen, updates, support en praktische tutorials voor phpBB.
💚 Steun dit project via Ko-fi
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Aanmelden • Registreer

Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Protected with 8G Firewall, Blackhole, plesk Firewall & ModSecurity