De Babbelbox
- Roxmarie

- Beheerder

- Heeft bedankt: 165 keer
- Is bedankt: 59 keer
- Contacteer:
Re: De Babbelbox
Pittig Luc, dus gelukkig dezelfde vervelende diagnose, en pijnstillers slikken.
En als het toch te heftig is alsnog een operatie dus
En als het toch te heftig is alsnog een operatie dus
- Luc

- Beheerder

- Heeft bedankt: 84 keer
- Is bedankt: 118 keer
- Contacteer:
ja dan word het inderdaad een operatie, maar ik denk dat ik dit ga laten doen in september maar als het begint pijn te doen met een uitpuiling dan zal het uiteraard vroeger moeten gebeuren, maar een ding staat vast ik blijf er geen jaren mee rondzeulen? altijd maar oppassen wat je doet geen zware gewichten meer heffen, en dat na een tijd word je dat gewoon dat je daar niet meer aan denkt dan pas heb je het zitten dat het verder open scheurt?
- MACOS2000

- Heeft bedankt: 76 keer
- Is bedankt: 67 keer
begin Augustus nog 4 dagen op vakantie in NL
Op mijn werk heb ik al Windows, thuis wil ik geen systeembeheerder meer zijn!
iMac 27 5K 2017 iPhone 14 128GB 2022 Macbook Pro 16ich 2021
Beroep
werknemer bij selko-art
Beroep
werknemer bij selko-art
- Roxmarie

- Beheerder

- Contacteer:
Vandaag weer verder met opruimen van administratie en andere zooi, of spullen die een plekje moesten krijgen. Zoals artikelen over mijn favoriete groepen die nog en in een bakje in een map liggen te wachten. Ze zitten nu allemaal in de juiste mappen. Ik heb alleen nog steeds een verwijzing naar de handergo/fysio niet gevonden. Ik weet hoe het formulier eruit zit, maar vinden ho maar!
Gelukkig wel een andere brief gevonden die ik ook nog op de bus moest doen. Mijn hoofd loopt een beetje over door de stress situatie rondom mijn werk.
Gelukkig wel een andere brief gevonden die ik ook nog op de bus moest doen. Mijn hoofd loopt een beetje over door de stress situatie rondom mijn werk.
- MACOS2000

- Heeft bedankt: 76 keer
- Is bedankt: 67 keer
hier als klaar voor dat we voor dat ik op verlof vertrek overmorgen naar NL voor 4 dagen 

Op mijn werk heb ik al Windows, thuis wil ik geen systeembeheerder meer zijn!
Beroep
werknemer bij selko-art
Beroep
werknemer bij selko-art
- Kate

- ons kate

- Heeft bedankt: 114 keer
- Is bedankt: 57 keer
Nu ben ik wel benieuwd of ik hiervoor een medestander heb! Tot op heden keek ik 's morgens op startpagina.nl of er berichten staan met onderwerpen als nieuws, sport, enz. Maar nu ontdek ik dat je dan eerst een andere hobby moet hebben! Want waar ik ook op klik, ben ik eerst een hele tijd zoet om de cookies te behandelen: wil ik die wel, wil ik die niet, en er blijken dan veel soorten te zijn. En er is geen hoop voor een algemene invulling: nee, ieder onderwerp laat je eerst werken. Soms staat er eens: alle cookies afwijzen, maar dat is een uitzondering!
Nu heb ik er helemaal vrede mee om gewoon niet meer te kijken naar al die berichten: na het feest met de cookies blijkt het nl. vaak helemaal geen interessant bericht te zijn, maar een verlokkelijk krantenbericht dat eigenlijk over niks gaat, behalve dat het na 3 regels een abonnement wil hebben!
Ik ben nu begonnen om startpagina niet meer te openen; alleen als ik ergens iets over wil weten, via een zoekmachine te kijken; mijn bookmarks flink uit te dunnen. Het bevalt me prima, het scheelt me ergernis, via outlook en whatsapp heb ik veel contacten met vrienden die me dierbaar zijn, en ik besef zo langzamerhand dat een mens zich verdiept in zaken waar hij niets aan heeft.
Ik weet het, ik heb gemakkelijk praten als een enorme boekenliefhebber, verveling ken ik niet, en de tv levert toch nog genoeg om te bekijken.
Nu heb ik er helemaal vrede mee om gewoon niet meer te kijken naar al die berichten: na het feest met de cookies blijkt het nl. vaak helemaal geen interessant bericht te zijn, maar een verlokkelijk krantenbericht dat eigenlijk over niks gaat, behalve dat het na 3 regels een abonnement wil hebben!
Ik ben nu begonnen om startpagina niet meer te openen; alleen als ik ergens iets over wil weten, via een zoekmachine te kijken; mijn bookmarks flink uit te dunnen. Het bevalt me prima, het scheelt me ergernis, via outlook en whatsapp heb ik veel contacten met vrienden die me dierbaar zijn, en ik besef zo langzamerhand dat een mens zich verdiept in zaken waar hij niets aan heeft.
Ik weet het, ik heb gemakkelijk praten als een enorme boekenliefhebber, verveling ken ik niet, en de tv levert toch nog genoeg om te bekijken.
"Anoniem en toch samen: een forum".
- Roxmarie

- Beheerder

- Contacteer:
startpagina gebruik ik al heel lang niet meer. Voor het automatisch accepteren van de cookies zou je een broswer extensie (in b.v. Firefox of Chrome) kunnen instelllen.
I Don't care about cookies.
https://www.i-dont-care-about-cookies.eu/nl
Het is er voor Chrome, Firefox, Edge en Opera.
Wellicht is dit iets?
https://www.jaah.nl/
of deze
https://www.kadaza.nl/
I Don't care about cookies.
https://www.i-dont-care-about-cookies.eu/nl
Het is er voor Chrome, Firefox, Edge en Opera.
Wellicht is dit iets?
https://www.jaah.nl/
of deze
https://www.kadaza.nl/
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut