Wat doe je zoal dagelijks?Heb je iets meegemaakt?
Kortom hier kan je even u frustratie kwijt, daarom heet dit ook de babbelbox.
Ik hoop dat dit iets kan worden om de leden wat nauwer met anderen te laten samenwerken en te leren kennen
Aan Pake zou ik willen vragen om u emailadres te verbeteren want blijkbaar word u emailadres niet gevonden?
Of werk je met een wegwerp email wat als je je u ww niet meer weet, stuur u emailadres via pb door of gebruik het contactformulier zodanig dat ik u emailadres kan wijzigen
Dank u
Is afkomstig uit Nederland waarom dan werken met een onjuiste email adres is een nepmailadres daarmee kan je u ook registreren https://spamok.nl/
On ieder geval blijf bij mijn besluit
gmail.com is feen fake of tijdelijk wegwerp adres. Heeft waarschijnlijk gewoon een foutje gemaakt, of niet bestaand adres opgegeven. Hij is ook nog niet online geweest, dus verwijderen zou ik zeggen
Als je die link leest kan je ook u registreren zonder u echte email te moeten invullen dus kan je ook geen spammails ontvangen
Wacht zoals ik schreef tot donderdag voor middag
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut