Chucky poppen
Chucky poppen
Ik heb vorige week het manneke en het vrouwke gekocht
Dit is geen speelgoed en behoord dus aan mijn verzameling ze kunnen beiden praten en ze hebben een mooi plekje gekregen :bel: :piep:
Dit is geen speelgoed en behoord dus aan mijn verzameling ze kunnen beiden praten en ze hebben een mooi plekje gekregen :bel: :piep:
Re: Chucky poppen
Ik heb die geckocht op facts das waar ik die acteurs heb ontmoet daar stonden allemaal kraampjes en die verkochte grief van serie s en films ze waren wel ... 100 euro t stuk maar zeker het geld waard want het zijn echte replicas
- Kate

- ons kate

- Heeft bedankt: 114 keer
- Is bedankt: 57 keer
Tor, ik kende die poppen niet en ik heb dus op google gezocht. Ze zijn super knap gemaakt, maar ze zien er niet zo vriendelijk uit. Hebben ze inderdaad een onvriendelijk karakter? Er zijn heel veel verschillende zag ik, dus je bent een dure verzameling aan het maken, hoor! Wel leuk, en verzamelen kost nu eenmaal geld, dat weet ik maar al te goed. :bel:Tor schreef: 16 nov 2021 20:32 Ik heb die geckocht op facts das waar ik die acteurs heb ontmoet daar stonden allemaal kraampjes en die verkochte grief van serie s en films ze waren wel ... 100 euro t stuk maar zeker het geld waard want het zijn echte replicas
"Anoniem en toch samen: een forum".
Ja kate ze zijn inderdaad super gemaakt en neen het zijn horror pops haha jaa ik heb de poppen van de 2de versie ik wou de eerste maar die zijn meteen 500 600 euro
Dat ga ik niet kopen beetje te duur haha en ja mijn verzameling gaat vooral over de zombie serie the walking dead maar sinds 4 maand geleden koop ik ook andere horror pops enzo en yep het is helaas heel duur maar ik spaar er wel voor

Dat ga ik niet kopen beetje te duur haha en ja mijn verzameling gaat vooral over de zombie serie the walking dead maar sinds 4 maand geleden koop ik ook andere horror pops enzo en yep het is helaas heel duur maar ik spaar er wel voor
- Kate

- ons kate

Heb je er ook een aparte manier van uitstallen voor? Of zitten ze nog steeds in de doos, want dat zou ik jammer vinden. ik spaar al jaren kleine berenfiguurtjes en ik heb er vreselijk veel. Maar ze zijn bijna allemaal van de rommelmarkt of uit de kringloopwinkel. En op een hele lange plank in mijn servieskast zitten ze allemaal achter glas. 1x per jaar gaat alles er uit, op de plaktafel, dan in een sopje, en dan wordt die kast eindelijk een keer schoongemaakt. Ach, voor een keer per jaar wil dat dan wel doen. :kou:Tor schreef: 16 nov 2021 21:34 Ja kate ze zijn inderdaad super gemaakt en neen het zijn horror pops haha jaa ik heb de poppen van de 2de versie ik wou de eerste maar die zijn meteen 500 600 euro
Dat ga ik niet kopen beetje te duur haha en ja mijn verzameling gaat vooral over de zombie serie the walking dead maar sinds 4 maand geleden koop ik ook andere horror pops enzo en yep het is helaas heel duur maar ik spaar er wel voor![]()
In het begin deed ik alles uit doos maar heb ik heel veel spijt van want het meeste is nu 300 400 waard maar die zitten niet meer in de doos mijn lesje in geleerd maar nu alles wat ik koop blijft in de doos ik heb op 1 popje zelf al een handtekening op die is nu nog meer waard maar met die popjes is het een omgekeerde wereld de nieuw prijs is 15 a 20 euro maar hoe ouder ze zijn hoe duurder sommige mensen denken dat zijn maar popjes maar als ik hun dan de waardes laat tonen verachieten ze er allemaal van
Jaa in rommelmarkten vind je heel veel ik heb zo eens een pop gekocht een grote voor 15 euro nieuw prijs is 160 euro ziet er ook leuk uit wat je verzameld ik zelf kuis mijn kast nooit uit maar mijn moeder doet het dan stiekem maar dan zeg ik hey je hebt dit verplaats haha
Ik verzamel al van mij 17 en ben nu 21 en heb al heel veel ... maar ook al veel geld aan gegeven heel veel ik ga even proberen of ik een foto kam posten van mijn poppen en hun plaats
Jaa in rommelmarkten vind je heel veel ik heb zo eens een pop gekocht een grote voor 15 euro nieuw prijs is 160 euro ziet er ook leuk uit wat je verzameld ik zelf kuis mijn kast nooit uit maar mijn moeder doet het dan stiekem maar dan zeg ik hey je hebt dit verplaats haha
Ik verzamel al van mij 17 en ben nu 21 en heb al heel veel ... maar ook al veel geld aan gegeven heel veel ik ga even proberen of ik een foto kam posten van mijn poppen en hun plaats

foto 1 zijn de poppen foto 2 is de plaats waar ik ze gezet heb dit is een heel klein deeltje van mijn verzameling veel oudere mensen verzamelen dit ook ik zit in zo n groep en iedereen zegt dan mooi dat je al op zo n jongen leeftijd verzameld de meeste jongeren gaan naar feetjes enzo ik houd mijn geld voor mijn verzameling het doet wel pijn als jongeren zeggen dit is voor kinderen vind ik totaal niet zo want veel volwassenen verzameld dit ook ik zit in een groep met 15.000 mensen die het ook verameld de behheerder van die groep heb ik zelf al heel veel cadeau gekregen nu gaan e verschillende dingens ruilen met elkaar hij heeft veel veel dubbel en dan koop ik voor hem andere poppen enzo ruilen we maar ik ben erg trots op mijn verzameling ... hopelijk kan je de foto s zien
Ik ben ook heel blij dat zoveel mensen het zelfde verzamelen en het leukste is iedereen zegt dat ik heel veel heb enkel die beheerder waar ik mee ruil van die facebook groep heeft veel meer dan mij maar dat vind ik niet erg ik ben al blij dat ik zoveel heb
- Kate

- ons kate

Tor, ik vind het een prachtig gezicht. Daar word je iedere keer weer blij van, denk ik, zo gaat het bij mij tenminste.
Ik denk dat jullie huis wel verzekerd is tegen brand en inbraak?
Wij wel. Mijn man spaart al jaren stripboeken en hij heeft er nu ruim 3000. Er zijn hele dure bij en de verzekeringsman heeft ons aangeraden om foto's van de kasten te maken!!
Ik denk dat jullie huis wel verzekerd is tegen brand en inbraak?
Wij wel. Mijn man spaart al jaren stripboeken en hij heeft er nu ruim 3000. Er zijn hele dure bij en de verzekeringsman heeft ons aangeraden om foto's van de kasten te maken!!
Dankjewel en inderdaad en ja wij zijn gelukkig verzekerd en wauw dat is een mooi aantal :omh:
- Luc

- Beheerder

- Heeft bedankt: 84 keer
- Is bedankt: 118 keer
- Contacteer:
Hoe langer dat je die chucky poppen bewaard in de orginele verpakking, hoe meer ze zullen waard zijn tor.
Welke boeken zijn dat dan kate?
ik verzamel jommeke en suske en wiske
van de jommeke,s stripverhalen heb ik de eerste album van jacht op een voetbal eerste druk, en blijkbaar zou die al plus/minus 5000 euro waard zijn
van de jommeke,s stripverhalen heb ik de eerste album van jacht op een voetbal eerste druk, en blijkbaar zou die al plus/minus 5000 euro waard zijn
Klopt hoe ouder hoe duurder ze worden helaas is 1 doos van mij beetje kapot zo gekocht en niet gezien toen ik het haalde hij stopte die 2 poppen in een doos ik denk daarom maar niks aan te doen
- Kate

- ons kate

Nou Luke, ik kan aan een opsomming echt niet beginnen, maar ik noem er een paar van de 3000: suske en wiske van 68 t/m 250 compleet, Kari Lente, Pits en Kaliber, niets van jommeke trouwens, Kiekeboe, Bakelandt (bijna helemaal compleet), enz. Het zijn ongeveer 170 series, maar ze zijn lang niet allemaal compleet.Luc schreef: 18 nov 2021 15:30 Hoe langer dat je die chucky poppen bewaard in de orginele verpakking, hoe meer ze zullen waard zijn tor.
Ach ja, er zijn er die een mooie waarde hebben, maar hij verkoopt niets en hij maakt er zich ook niet druk over.
- Roxmarie

- Beheerder

- Heeft bedankt: 165 keer
- Is bedankt: 59 keer
- Contacteer:
Wat veel poppen heb je al op jonge leeftijd. Leuk iets verzamelen.
Zo ben ik fan van Roxette en daar heb ik onwijs veel cd's, lp's, mc's, dvd, boeken en merchandise materiaal van.
Ik heb even je foto's opnieuw geupload.
Je hebt denk ik de verkeerde link gedeeld.
Je kiest hotlink voor fora, dan komt de afbeelding rechtstreeks in je bericht vanaf de server van postimage.
Zo ben ik fan van Roxette en daar heb ik onwijs veel cd's, lp's, mc's, dvd, boeken en merchandise materiaal van.
Ik heb even je foto's opnieuw geupload.
Je hebt denk ik de verkeerde link gedeeld.
Je kiest hotlink voor fora, dan komt de afbeelding rechtstreeks in je bericht vanaf de server van postimage.
-
AdaDewey
Ik heb deze gekocht op een converention da was een soort markt maar dan alleen grief van films en series dat was toen in gent maar normaal verkopen ze het ook op bol.com maar iets duurderAdaDewey schreef: 25 nov 2021 10:02 waar koop je die dan
——————————————————————————————
girls school coats
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut