bijna gekocht
- Luc

- Beheerder

- Heeft bedankt: 84 keer
- Is bedankt: 118 keer
- Contacteer:
bijna gekocht
ik ga me deze kopen Lenovo IdeaPad 3 - 17,3" FHD - AMD Ryzen 5-500U - 12GB
met btw 699 euro
met btw 699 euro
- Luc

- Beheerder

- Contacteer:
Re: bijna gekocht
Ziezo heb hem juist gaan halen terwijl het water nog heet is? want ik verander dikwijls van gedacht maar dit is de laatste laptop dat ik koop of tenzij hij niet meer kan gemaakt worden.
- Roxmarie

- Beheerder

- Heeft bedankt: 165 keer
- Is bedankt: 59 keer
- Contacteer:
Wauw dat ziet er uit als een razendsnelle machine met 12gb ram
En ryzan 5 processor.
Alleen wat voor beeldscherm panel heeft deze.
Is het deze?
https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_l ... 96806.html
?
Ik heb paar weken terug en hp laptop gekocht, en daar kwam ik op uit, omdat volgens de kenners deze een beter scherm dan de andere die ik op het oog had.
https://support.hp.com/nl-nl/document/c07905452
Ik heb dus deze (hij is voor erbij) maar erg fijn en snel, en iets luxer dan gepland.
En ryzan 5 processor.
Alleen wat voor beeldscherm panel heeft deze.
Is het deze?
https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_l ... 96806.html
?
Ik heb paar weken terug en hp laptop gekocht, en daar kwam ik op uit, omdat volgens de kenners deze een beter scherm dan de andere die ik op het oog had.
https://support.hp.com/nl-nl/document/c07905452
Ik heb dus deze (hij is voor erbij) maar erg fijn en snel, en iets luxer dan gepland.
- Luc

- Beheerder

- Contacteer:
ja de eerste link is hem roxmarie
en kate was met 3 tergelijke tijd bezig dus weinig tijd voor de website, nu wel maar moet er nog veel opzetten zal voor morgen zijn
en kate was met 3 tergelijke tijd bezig dus weinig tijd voor de website, nu wel maar moet er nog veel opzetten zal voor morgen zijn
- Luc

- Beheerder

- Contacteer:
toen ik deze uit de doos nam zag ik dat deze pc enkel op wifi werkte en niet een lan kabel, maar daar heb ik simpele oplossing voor gevonden.
heb mij een kastje aangekocht die plug je in op een usb poort en achteraan plug je de lankabel in, deze word automatisch herkend en je hebt verbinding met lan is een goede alternatief, als je laptop op een vaste plaats blijft staan.
kostprijs 15a16 euro USB-to-LAN adapter
verkrijgbaar bij bol.com of in een computer winkel
wel opletten dat je de goede neemt zijn je usb poorten 3.0 kijk dan of het kastje daar ook op werkt 3.0 en 2.0 zijn verkrijgbaar.
groetjes
luc
heb mij een kastje aangekocht die plug je in op een usb poort en achteraan plug je de lankabel in, deze word automatisch herkend en je hebt verbinding met lan is een goede alternatief, als je laptop op een vaste plaats blijft staan.
kostprijs 15a16 euro USB-to-LAN adapter
verkrijgbaar bij bol.com of in een computer winkel
wel opletten dat je de goede neemt zijn je usb poorten 3.0 kijk dan of het kastje daar ook op werkt 3.0 en 2.0 zijn verkrijgbaar.
groetjes
luc
- Roxmarie

- Beheerder

- Contacteer:
Fijn dat je hem al hebt Luc, en zo toch een LAN aansluiting hebt kunnen maken. Heb je geen wifi in huis?
Die laptops van tegenwoordig hebben inderdaad geen ehternet poort meer, daarvoor zijn ze volgens mij simpelweg te plat!
Die laptops van tegenwoordig hebben inderdaad geen ehternet poort meer, daarvoor zijn ze volgens mij simpelweg te plat!
- Roxmarie

- Beheerder

- Contacteer:
Yep een Acer kost 450 normaal begin april heb ik hem
En de prijs valt goed mee vind ik
En de prijs valt goed mee vind ik
- Roxmarie

- Beheerder

- Contacteer:
- Luc

- Beheerder

- Contacteer:
ik heb mij nog een usb apdapter lan aangekocht als reserve.
@tor hoeveel geheugen en ram heeft hij?Een acer is een zeer goed merk heb die altijd gehad ook asus maar was een aan verandering toe en koos dan maar eens voor lenovo is zeer snel amai perfecte computer, ben er tevreden over en de prijs was 699 euro.
Tor als dit een van de laatste nieuwe is dan hoop ik dat er nog een lan poort is ingebouwd?Anders dien je een usb apdapter lan aan te schaffen, 16 euro
en werkt perfect hoor
@tor hoeveel geheugen en ram heeft hij?Een acer is een zeer goed merk heb die altijd gehad ook asus maar was een aan verandering toe en koos dan maar eens voor lenovo is zeer snel amai perfecte computer, ben er tevreden over en de prijs was 699 euro.
Tor als dit een van de laatste nieuwe is dan hoop ik dat er nog een lan poort is ingebouwd?Anders dien je een usb apdapter lan aan te schaffen, 16 euro
en werkt perfect hoor
- Roxmarie

- Beheerder

- Contacteer:
Hebben jullie in België geen WIFI? Ik heb op mijn nieuwe laptop uiteraard ook geen LAN aansluiting meer, daarvoor zijn die laptops van tegenwoordig simpelweg te dun :)
Maar ik gebruikte het op mijn vorige ook nooit, altijd via de Wifi verbonden.
Maar ik gebruikte het op mijn vorige ook nooit, altijd via de Wifi verbonden.
- Luc

- Beheerder

- Contacteer:
jawel hoor wij hebben hier ook wifi maar ik heb hier goede ontvangst maar ik werk liever met lan dan wifi zeker als je soms online betalingen moet doen?Veronderstel je doet een betaling op moment van deze te voltooien valt je wifi weg dus je weet nooit (toch niet direct) dat de verrichting is uitgevoerd of niet?
Zal enkel wifi gebruiken als ik met mijn laptop ergens naar een plaats ga waar er geen lan kabel aanwezig is,meestal staat deze op dezelfde plaats.
en inderdaad de laptop is vrij dun en geen lan poort op voorzien maar je kan er wel een usb-apdapter-lan op aansluiten, links zie je een kleine opening waar je u oplader van je smartphone kan inbrengen, die poort moet je daarvoor gebruiken.
Zal enkel wifi gebruiken als ik met mijn laptop ergens naar een plaats ga waar er geen lan kabel aanwezig is,meestal staat deze op dezelfde plaats.
en inderdaad de laptop is vrij dun en geen lan poort op voorzien maar je kan er wel een usb-apdapter-lan op aansluiten, links zie je een kleine opening waar je u oplader van je smartphone kan inbrengen, die poort moet je daarvoor gebruiken.
- MACOS2000

- Heeft bedankt: 76 keer
- Is bedankt: 67 keer
wou eerst een IPad Air kopen voor buiten op teras maar opeens zeg mijn vader aflopen vrijdag waarom koop dat niet eens Macbook Air of Pro bij daar meer aan dan 1 IPad Air dus raad is wat ga ik binnenkort doen de Apple familie uitbreiden
PS IMac blijft ook nog blijft mijn hoofd PC
PS IMac blijft ook nog blijft mijn hoofd PC

Op mijn werk heb ik al Windows, thuis wil ik geen systeembeheerder meer zijn!
iMac 27 5K 2017 iPhone 14 128GB 2022 Macbook Pro 16ich 2021
Beroep
werknemer bij selko-art
iMac 27 5K 2017 iPhone 14 128GB 2022 Macbook Pro 16ich 2021
Beroep
werknemer bij selko-art
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut