tor
- Kate

- ons kate

- Heeft bedankt: 114 keer
- Is bedankt: 57 keer
Re: tor
Ha die Tor,
Hartelijk gefeliciteerd! Jij bent dus net als ik van het sterrenbeeld Vissen. Maak er maar een leuke dag van vandaag en zet maar vast een teil bij de deur klaar, waar de cadeautjes in gedaan kunnen worden! Want dat is het leuke van jarig zijn.

Hartelijk gefeliciteerd! Jij bent dus net als ik van het sterrenbeeld Vissen. Maak er maar een leuke dag van vandaag en zet maar vast een teil bij de deur klaar, waar de cadeautjes in gedaan kunnen worden! Want dat is het leuke van jarig zijn.

"Anoniem en toch samen: een forum".
Danjewel kate ga ik zeker doen het was een geslaagde dag en oke de foto s komen binnen kort online
Ik heb gisteren weer een hele boel besteld ook van iemand die een winkel heeft in nederland ik ben daar vaste klant en hij stuurde mij dat hij grief van zijn eigen verzameling verkoopte en sommige stukt heb ik overgenomen van hem volgende week zou het toekomen ik kan niet wachten
Ik heb gisteren weer een hele boel besteld ook van iemand die een winkel heeft in nederland ik ben daar vaste klant en hij stuurde mij dat hij grief van zijn eigen verzameling verkoopte en sommige stukt heb ik overgenomen van hem volgende week zou het toekomen ik kan niet wachten
- MACOS2000

- Heeft bedankt: 76 keer
- Is bedankt: 67 keer

Op mijn werk heb ik al Windows, thuis wil ik geen systeembeheerder meer zijn!
iMac 27 5K 2017 iPhone 14 128GB 2022 Macbook Pro 16ich 2021
Beroep
werknemer bij selko-art
iMac 27 5K 2017 iPhone 14 128GB 2022 Macbook Pro 16ich 2021
Beroep
werknemer bij selko-art
- Kate

- ons kate

- Heeft bedankt: 114 keer
- Is bedankt: 57 keer
Wat spannend Tor, om op al die spullen te zitten wachten. Heb je daar verjaarsgeld voor gebruikt?Zou wel leuk zijn, dan kan men zien waar je het voor gebruikt hebt!? 
"Anoniem en toch samen: een forum".
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut