Wie raad de zin?
- Bubble Witch
- Arcademoderator

- Roxmarie

- Beheerder

- Heeft bedankt: 165 keer
- Is bedankt: 59 keer
- Contacteer:
- Roxmarie

- Beheerder

- Contacteer:
- Luc

- Beheerder

- Heeft bedankt: 84 keer
- Is bedankt: 118 keer
- Contacteer:
Re: Wie raad de zin?
Ja klopt maar die is niet doorgegaan door te weinig deelnemers die staat in aanvragen/mededelingen klopt dat?
tiende zin en laatste?
. . . -- d . -- . . . . . -- . . . . . -- . . -- . . . . . . . -- . . -- z . .
tip hemel
veel succes
tiende zin en laatste?
. . . -- d . -- . . . . . -- . . . . . -- . . -- . . . . . . . -- . . -- z . .
tip hemel
veel succes
- Bubble Witch
- Arcademoderator

- Luc

- Beheerder

- Contacteer:
proficiat jo33 je wint de waardebon van 30 euro, gelieve u gegevens via pb naar mij te sturen.
Het antwoord dat je gaf op de laatste vraag is correct
1 tita (2 punten)
2 kate (2 punten)
3 jo (3 punt)
4 bubble (1 punt)
5 malonie (2punt)
ik bedank iedereen die spontaan hebben meegedaan, maar helaas wegens te weinig deelnemers ga ik definitief stoppen met Quizen te geven.
Voortaan worden er geen prijzen meer uitgedeeld, voorlopig zet ik er een stop op.
vriendelijke groeten
Het antwoord dat je gaf op de laatste vraag is correct
1 tita (2 punten)
2 kate (2 punten)
3 jo (3 punt)
4 bubble (1 punt)
5 malonie (2punt)
ik bedank iedereen die spontaan hebben meegedaan, maar helaas wegens te weinig deelnemers ga ik definitief stoppen met Quizen te geven.
Voortaan worden er geen prijzen meer uitgedeeld, voorlopig zet ik er een stop op.
vriendelijke groeten
- Kate

- ons kate

- Heeft bedankt: 114 keer
- Is bedankt: 57 keer
Luc, ik kan je alleen maar gelijk geven. Er is eens over gesproken dat er geen geld of bonnen als winst moeten gelden, maar kleine bekers achter je naam. Maar ik vraag me dan nog af of je genoeg deelnemers kunt vinden om een beker te winnen.
Hier zijn gamers en loslopende leden (haha, ze lopen niet echt los!). Allebei de categorien hebben geen behoefte aan een quiz of zo.
Ik zou daar maar vree mee hebben. Je hebt echt je best gedaan. Beperk je maar tot de games, dat is al werk genoeg, lees ik steeds.
Kate.
Hier zijn gamers en loslopende leden (haha, ze lopen niet echt los!). Allebei de categorien hebben geen behoefte aan een quiz of zo.
Ik zou daar maar vree mee hebben. Je hebt echt je best gedaan. Beperk je maar tot de games, dat is al werk genoeg, lees ik steeds.
Kate.

"Anoniem en toch samen: een forum".
- Luc

- Beheerder

- Contacteer:
ja inderdaad malonie heeft me dat eens gevraagd maar de extensie die er is, werken ze precies niet meer bij en een oude geeft enkel maar problemen met zich mee op de site.
Ja hebt al ondervonden dat er velen niet eens de forums bekijken, daarom kate heb ik het besloten om er mee te stoppen om nog prijzen te geven
ik denk dat ik heel mijn best heb gedaan om de leden die er zijn iets te gunnen, maar dit gaan ze nooit vinden op een andere website?
Als ik nog een prijs geef zal het nog via een toernooi zijn, heb al iets in mijn gedachten, maar moet het nog wat verder uitpluizen.
Ja hebt al ondervonden dat er velen niet eens de forums bekijken, daarom kate heb ik het besloten om er mee te stoppen om nog prijzen te geven
ik denk dat ik heel mijn best heb gedaan om de leden die er zijn iets te gunnen, maar dit gaan ze nooit vinden op een andere website?
Als ik nog een prijs geef zal het nog via een toernooi zijn, heb al iets in mijn gedachten, maar moet het nog wat verder uitpluizen.
- Kate

- ons kate

- Heeft bedankt: 114 keer
- Is bedankt: 57 keer
Luc, je hebt me nieuwsgierig gemaakt. Je bent wel altijd weer enthousiast voor iets nieuws. Er is vast niet zo'n leuk game-forum. Maar denk eerst goed na, of je de leden er warm voor zult kunnen maken. Ik weet niet of mensen die gamen eigenlijk nog andere soort spellen of zo willen doen. Ja, ik begrijp intussen sinds ik hier op jouw forum zit, dat ik daar niets over kan zeggen, want het is een wereld waar ik niet bij hoor en het trekt me ook helemaal niet. En jij zorgt steeds weer voor verse spel-voorraad. Hoeveel spellen kunnen ze wel niet doen?
Kate.
Kate.

"Anoniem en toch samen: een forum".
- Luc

- Beheerder

- Contacteer:
Luister @Kate het is niet dat je geen games speelt, dat je hier niet belangrijk bent integendeel zelfs.Het doet me een plezier dat je af en toe eens een bericht zet in een van de forums
en dat waardeer ik enorm hoor vergeet dat niet
groetjes
luc
en dat waardeer ik enorm hoor vergeet dat niet
groetjes
luc
- Luc

- Beheerder

- Contacteer:
Ziezo de winnaar zijn prijs is uitgereikt waardoor deze topic kan worden gesloten.Word gesloten om 21 uur
Mvg
luc
Mvg
luc
- Roxmarie

- Beheerder

- Contacteer: