Welcome to Games4You - Click to register

binnenkort weer een nieuwe QUIZ

Luc
België
Beheerder
Beheerder
Heeft bedankt: 84 keer
Is bedankt: 118 keer
Contacteer:

Re: binnenkort weer een nieuwe QUIZ

Bericht door Luc »

Beste deelnemers

Bij mijn vragenlijst staat het juiste antwoord rechts naast de vraag,ik vraag aan alle deelnemers hun antwoorden te vergelijken met mijn antwoorden.Indien deze juist zijn meld je dit in deze topic met het woord correct, indien je een fout ziet meld dit dan ook maar meld er wel waar de fout zit bij welke vraag? Kan me ook mis kijken.
Dit zijn de punten van alle deelnemers
1) kate 7 punten +1 = 8p
2) rox 7 punten +1 = 8p
3) malonie 4 punten +1= 5p
4) macos 4 punten -1 =3p
5) orchidee 6 punten+ 1=7p
6) tor 4 punten +1 = 5p
7) janine 7 punten + 1 =8p
8) bubble 2 punten +1 =3p
9) rainbow 6 punten - 1=5p
Dit wilt zeggen dat er 3 leden met 8 punten zijn, die verder zullen spelen voor de anderen leden is het al helaas afgelopen.
Er komen 3 schiftingsvragen waar enkel de 3 overblijvende mogen deelnemen (kate,rox,janine)
Voor deze worden geplaatst wil dan alle deelnemers de vragen en antwoorden controleren,de 3 vragen zullen zondag 8 januari worden geplaatst,Als er VOOR zondag niets is gemeld bij een eventuele fout is er geen discussie niet meer mogelijk
groeten
luc
ps:deze topic word afgesloten bij het melden van een fout gelieve te reageren bij een nieuw onderwerp, ook bij het melden van het woord correct.Waarom een nieuw topic omdat iedereen zijn eigen bericht kan aanpassen en de Quiz moet eerlijk verlopen dank u wel
Gesloten
❤️ Doneer

Aanmelden • Registreer

Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Stuur activatie-e-mail opnieuw
~ Protected with 8G Firewall, Blackhole, plesk Firewall & ModSecurity ~