Boormachine
- Roxmarie

- Beheerder

- Heeft bedankt: 165 keer
- Is bedankt: 59 keer
- Contacteer:
Boormachine
Omdat ik altijd schroeven met de hand in moet draaien en dat soms best lastig is heb ik maar een boormachine gekocht.

- Luc

- Beheerder

- Heeft bedankt: 84 keer
- Is bedankt: 118 keer
- Contacteer:
Re: Boormachine
mooi daar maken ze hier nu op vtm reklame voor,dus een perfecte merk en boormachine maar de beste merk blijft voor mij toch stihl maar heb ook power plus-stihl-bosch-black en decker
maar rox het is zeker geen miskoop hoor zeker weten,als de mijne heb er 2 zijn versleten ga ik dat merk ook eens uit proberen.
laat het maar weten na het werken ervan wat je er zelf van vind?
maar rox het is zeker geen miskoop hoor zeker weten,als de mijne heb er 2 zijn versleten ga ik dat merk ook eens uit proberen.
laat het maar weten na het werken ervan wat je er zelf van vind?
- Kate

- ons kate

- Heeft bedankt: 114 keer
- Is bedankt: 57 keer
Tjee Roxmarie, je kunt met deze machine wel een praktijk wel beginnen! Mooi apparaat en het bespaart je veel geploeter! Ben jij zo handig en klus je veel? Nou, dan verdien je dit zeker!
"Anoniem en toch samen: een forum".
- Peer

- geregistreerde gebruikers

- Heeft bedankt: 23 keer
- Is bedankt: 9 keer
- Contacteer:
Als ik het goed heb word Parkside door Bosch gemaakt. Daarbij word goed gekeken op welke manier er op materialen bezuinigd kan worden zonder een slechte machine te maken. Veel waar voor je geld dus. Ik vermoed dat jij daar veel plezier en gemak van gaat hebben @Roxmarie.
Voorheen waren de accu's van mindere kwaliteit door het ontbreken van een "balanceer chip". Deze chip zorgt ervoor dat alle cellen op een gelijke spanning blijft. Bij de huidige modellen zit zo'n chip er wel in (wat ook op jouw afbeelding te zien is).
Voorheen waren de accu's van mindere kwaliteit door het ontbreken van een "balanceer chip". Deze chip zorgt ervoor dat alle cellen op een gelijke spanning blijft. Bij de huidige modellen zit zo'n chip er wel in (wat ook op jouw afbeelding te zien is).
- Peer

- geregistreerde gebruikers

- Heeft bedankt: 23 keer
- Is bedankt: 9 keer
- Contacteer:
Nog even 1 tip: Die draaibare rand met cijfertjes is om de slipkoppeling in te stellen. Deze accuboormachine heeft met 60 Newtonmeter voldoende kracht om schroefkoppen dol te draaien. Door de slipkoppeling op een lage waarde te zetten zorg je ervoor dat de accuboor bij een bepaalde weerstand stopt met draaien en begint te ratelen (ter voorkoming van het doldraaien van de schroefkop). Indien de schroef dan nog niet diep genoeg zit kan je een hogere waarde instellen. Op die manier kan je de juiste stand per situatie ontdekken.
- Roxmarie

- Beheerder

- Heeft bedankt: 165 keer
- Is bedankt: 59 keer
- Contacteer:
Dank voor je tips Peer, ik heb voor deze gekozen omdat hij door de consumenten bond als beste werd getest.
En omdat het mijn eerste boormachine is, moet ik er nog in verdiepen, maar het eerste schitterende wat los zat zit weer vaster, maar ik heb van die nare muren dus dat is lastig.
Zacht, harde kiezel, zacht , zoiets.
En omdat het mijn eerste boormachine is, moet ik er nog in verdiepen, maar het eerste schitterende wat los zat zit weer vaster, maar ik heb van die nare muren dus dat is lastig.
Zacht, harde kiezel, zacht , zoiets.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut