nieuwe pc
- Luc

- Beheerder

- Heeft bedankt: 84 keer
- Is bedankt: 118 keer
- Contacteer:
nieuwe pc
heb mij vandaag een laptop gekocht een asus met 8 ram geheugen en 512 gb SSD schijf, kon hem al mee krijgen maar heb gevraagd om er terwijl ubuntu er naast te zetten waar ik dan de mogelijkheid heb om te kiezen via opstarten kostprijs 699,95 euro maar met installeren van ubuntu word er een uur werk uur bijgerekend ik vermoed dan zelf de prijs 750,95 euro
ze gingen me een sms sturen en dan ga ik eraxhter vermoedelijk woensdag of donderdag
ze gingen me een sms sturen en dan ga ik eraxhter vermoedelijk woensdag of donderdag
- Roxmarie

- Beheerder

- Heeft bedankt: 165 keer
- Is bedankt: 59 keer
- Contacteer:
Re: nieuwe pc
Fijn Luc een nieuwe laptop (of zoals jullie het ook wel noemen, een klapkoffer). Ik dacht dat je nog een vrij nieuwe HP had? Of heb ik dat mis?
Veel plezier ermee.
Veel plezier ermee.
- Luc

- Beheerder

- Heeft bedankt: 84 keer
- Is bedankt: 118 keer
- Contacteer:
mijn oude was een hp en die heeft het sinds gisteren het begeven door fouten in de bios die volgens mij wel kon opgelost worden,maar dan moest ik hem binnen doen, en zo mij geen eurotje kosten maar veel meer.
en aangezien zijn ouderdom vond ik het gepast om hem buiten te gooien,diegene die ik nu nog heb is een lenovo ongeveer een jaartje oud kan iets ouder zijn, maar daar pruts ik niet aan.
Daarom mij een nieuwe gekocht waar ik tegerlijke tijd ubuntu laat opzetten naast windows en dat zal de enige zijn die naast windows komt te staan.
en aangezien zijn ouderdom vond ik het gepast om hem buiten te gooien,diegene die ik nu nog heb is een lenovo ongeveer een jaartje oud kan iets ouder zijn, maar daar pruts ik niet aan.
Daarom mij een nieuwe gekocht waar ik tegerlijke tijd ubuntu laat opzetten naast windows en dat zal de enige zijn die naast windows komt te staan.
- Roxmarie

- Beheerder

- Heeft bedankt: 165 keer
- Is bedankt: 59 keer
- Contacteer:
Verstandig om voor uittesten een aparte pc te nemen, dat heb ik inderdaad ook.
En Linux etc staat in de virtuele machine maar die vensters zijn zo klein, en wat ik ook probeer ik krijg ze niet schermvullend.
En Linux etc staat in de virtuele machine maar die vensters zijn zo klein, en wat ik ook probeer ik krijg ze niet schermvullend.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut