Welkom op Games4You - Klik om te registreren

4 Artikelen besteld

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Luc
België
Beheerder
Beheerder
Berichten: 766
Lid geworden op: 20 mei 2018 19:21
Heeft bedankt: 92 keer
Is bedankt: 136 keer
Contacteer:

4 Artikelen besteld

Bericht door Luc »

Schermafbeelding 2022-10-25 185041.png
dit heb ik mij vandaag besteld morgen komt er al een pakje toe en hopelijk de andere 3 de donderdag of vrijdag

groeten
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
Kate

Re: 4 Artikelen besteld

Bericht door Kate »

Dat wordt werken, Luc, maar je hoeft alles niet op 1 dag tegelijk te gebruiken. Hoewel, je eerste bestelling kan wel op meerdere dagen! Maar ik begrijp dat je, net zoals ik, graag online koopt. Hoewel ik het heerlijk vind om bij Hornbach te snuffelen.
groetjes van Kate.
Gebruikersavatar
MACOS2000
België
Berichten: 362
Lid geworden op: 26 jul 2021 00:46
Locatie: Kuringen BE
Heeft bedankt: 94 keer
Is bedankt: 78 keer

Re: 4 Artikelen besteld

Bericht door MACOS2000 »

ik wacht ook op mijn pakje @Luc ook via bol



Afbeelding
Op mijn werk heb ik al Windows, thuis wil ik geen systeembeheerder meer zijn!


iMac 27 5K 2017 iPhone 14 128GB 2022 Macbook Pro 16ich 2021 :compr:


Beroep
werknemer bij selko-art
Gebruikersavatar
Roxmarie
Nederland
Beheerder
Beheerder
Berichten: 466
Lid geworden op: 29 sep 2021 18:10
Heeft bedankt: 172 keer
Is bedankt: 63 keer
Contacteer:

Re: 4 Artikelen besteld

Bericht door Roxmarie »

Kijk dat wordt inderdaad weeken Luc. Mijn pakje is retour richting bol en bonprix. Gelukkig wel wat gehouden een mooie nieuwe zwarte spijkerbroek en trui.
Gebruikersavatar
Luc
België
Beheerder
Beheerder
Berichten: 766
Lid geworden op: 20 mei 2018 19:21
Heeft bedankt: 92 keer
Is bedankt: 136 keer
Contacteer:

Re: 4 Artikelen besteld

Bericht door Luc »

Kate schreef: 25 okt 2022 22:01 Dat wordt werken, Luc, maar je hoeft alles niet op 1 dag tegelijk te gebruiken. Hoewel, je eerste bestelling kan wel op meerdere dagen! Maar ik begrijp dat je, net zoals ik, graag online koopt. Hoewel ik het heerlijk vind om bij Hornbach te snuffelen.
groetjes van Kate.
Haha kate maar dat is niet voor mij hoor
Gebruikersavatar
Kate

Re: 4 Artikelen besteld

Bericht door Kate »

Hoi Luc, dat dacht ik wel, hoor! Maar.....als je het eens probeert,wil je misschien niet meer zonder! Stuur me maar eens een foto, dan zal ik er een oordeel over vellen,hahaha!
Gebruikersavatar
Tor
België
Arcademoderator
Arcademoderator
Berichten: 295
Lid geworden op: 09 okt 2019 21:04
Is bedankt: 33 keer

Re: 4 Artikelen besteld

Bericht door Tor »

Nice
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Aanmelden • Registreer

Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Protected with 8G Firewall, Blackhole, plesk Firewall & ModSecurity