Welcome to Games4You - Click to register

Aan de deelnemers van de Quiz

Gesloten
Luc
België
Beheerder
Beheerder
Heeft bedankt: 84 keer
Is bedankt: 118 keer
Contacteer:

Aan de deelnemers van de Quiz

Bericht door Luc »

Plaats hier het woord correct of de eventuele fout waar ik heb over heb gekeken?

luc
Kate
Nederland
ons kate
ons kate
Heeft bedankt: 114 keer
Is bedankt: 57 keer

Re: Aan de deelnemers van de Quiz

Bericht door Kate »

Hoi Luc,
Weet je wel zeker dat jouw site pas sinds 2019 actief is? Want in 2018 werd jij het 1e lid en er volgden je ook nog een paar anderen in dat jaar. Waren jullie dan lid van een site die niet actief was? Tja, deze heks heeft daar niet veel verstand van!
:bezem:
groetjes, Kate.
"Anoniem en toch samen: een forum".
Luc
België
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Luc »

Inderdaad bestaat deze forum sinds 2018, maar niet met de zelfde domeinnaam kate,games4you.be is sinds 2019 actief.
En als ik me nog goed herinner is het zelfs sinds 2017 kate maar met vallen en opstaan.
Maar goed in acp staat 2018 mei 20
Zal de uitslag herzien maar veel veranderd dit niet.
De uitslag is veranderd maar heeft geen invloed op het resultaat, iedereen heeft een punt bij behalve macos2000 en rainbow is er een punt af.
Kate
Nederland
ons kate
ons kate

Bericht door Kate »

Luc, dank voor je uitleg. Voor mij is een server een totaal vreemd begrip. Ach, ik hoef het ook niet te weten, hoor. Als jij het maar weet!
Ik zal wel niet de enige zijn.
Groetjes, Kate.
Luc
België
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Luc »

Je moet weten dat de domeinnaam het bijzonderste is van een forum, als ik bijvoorbeeld deze games4you.be binnen 5 minuten opzeg dat is de site binnen enkele ogenblikken offline en niet meer te vinden op het net.
Als ik nu stop met deze site en ik koppel de domeinnaam games4you.be af van deze site en ik zeg hem op, dus is de site offline.Maar ik laat de forum in de server staan dus deze is nog bestaande maar niet online?
veronderstel dus kate ik begin in 2028 opnieuw ik koppel een nieuwe domeinnaam aan de forum, dus de datum van de domeinnaam is 2028 MAAR de forum zelf blijft bij de oude datum dus 20 mei 2018.
Maar aangezien ik niet meer kan zien welke datum ik games4you.be heb aangekocht, heb ik dus me gebaseerd op de datum van de forum zelf
dus kate bedankt om me daarop te wijzen ik zelf dacht dat de domeinnaam van 2019 was?
maar fijn dat het nu is opgelost

groeten

luc
Kate
Nederland
ons kate
ons kate

Bericht door Kate »

Hoi Luc,
Wat een sublieme uitleg! Ik heb je wel werk bezorgd, hoor! Dank je hartelijk. Ik ben heel wat wijzer geworden over het forumgebruik.
Groetjes van Kate.
Roxmarie
Nederland
Beheerder
Beheerder
Heeft bedankt: 165 keer
Is bedankt: 59 keer
Contacteer:

Bericht door Roxmarie »

Kate schreef: 05 jan 2023 00:54 Hoi Luc,
Weet je wel zeker dat jouw site pas sinds 2019 actief is? Want in 2018 werd jij het 1e lid
Ik heb even gebruik gemaakt van mijn admin account om te controleren wanneer het forum gestart is. Forum gestart op: 20 mei 2018 19:21
geweest om precies te zijn.

Bedankt voor de heldere uitleg hierover.
Luc
België
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Luc »

Deze topic word morgen middag afgesloten tot dan heeft iedere deelnemer van deze Quiz het recht om zijn uitslag na te zien en bij een fout deze hier door te geven?Exact 12 uur word deze gesloten.
Vanaf 14 uur zullen er 3 schiftingsvragen staan waar de 3 overblijvende leden kate, janine ,rox mogen aan deelnemen, de antwoorden zal ik doorsturen naar tita tovenaar als bevestiging dat de antwoorden correct zullen verlopen.Indien bij twijfel van een van de 3 leden kan tita hier een screenshot plaatsen van de antwoorden die ik naar hem heb gestuurd.Een ontvangen pb kan men niet wijzigen.

veel succes nog

luc
Gesloten
❤️ Doneer

Aanmelden • Registreer

Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Stuur activatie-e-mail opnieuw
~ Protected with 8G Firewall, Blackhole, plesk Firewall & ModSecurity ~