verjaardag kate
- MACOS2000

- Heeft bedankt: 76 keer
- Is bedankt: 67 keer
verjaardag kate
onze kate is jarig

Op mijn werk heb ik al Windows, thuis wil ik geen systeembeheerder meer zijn!
iMac 27 5K 2017 iPhone 14 128GB 2022 Macbook Pro 16ich 2021
Beroep
werknemer bij selko-art
iMac 27 5K 2017 iPhone 14 128GB 2022 Macbook Pro 16ich 2021
Beroep
werknemer bij selko-art
- malonie

- geregistreerde gebruikers

- Is bedankt: 4 keer
Re: verjaardag kate
goedemorgen Kate
van harte
met je 83e verjaardag
een goed en gezond nieuw levens jaar .
op naar de 84
een super fijne dag maak er een knal feest van.
Malonie
van harte
met je 83e verjaardag
een goed en gezond nieuw levens jaar .
op naar de 84
een super fijne dag maak er een knal feest van.

- Kate

- ons kate

- Heeft bedankt: 114 keer
- Is bedankt: 57 keer
Dag Malonie, en Tor, hartelijk bedankt voor de felicitaties! Ik ga er vandaag van genieten, en daarna lekker uitrusten en de post nog eens lezen!
Kate.
Kate.
"Anoniem en toch samen: een forum".
- Luc

- Beheerder

- Heeft bedankt: 84 keer
- Is bedankt: 118 keer
- Contacteer:
Dag kate een gelukkige fijne verjaardag, maak er deze dag/avond er nog iets moois van.
en nog velen jaren in ons midden
luc
luc
- Roxmarie

- Beheerder

- Heeft bedankt: 165 keer
- Is bedankt: 59 keer
- Contacteer:
- Kate

- ons kate

Dank jullie wel, Luc, Janine en Rox. Als je op maandag jarig bent, krijg je zaterdag al veel post, en een héél weekend visite, verwacht of niet!
Dus nu ben ik een beetje uitgewoond en ga lezen, heerlijk.
Kate.
Dus nu ben ik een beetje uitgewoond en ga lezen, heerlijk.
Kate.
- Kate

- ons kate

Hoi Rox,
Ja, boeken horen er bij. Ik kreeg er een paar van Michael Connely, maar dit keer hebben ze eerst rekening gehouden met mijn nog te lezen stapel! Dus ik kreeg ook een voucher om met de 2 kleinkinderen (zijn 16 en 14) te gaan hightea-en, en van Albert 5 dagen hotel in Zeeland. Kunnen we fijn ook naar Brugge en Gent. En verder enveloppes met geld, want ik wil mijn telefoon vervangen. En, jaja, een fles whiskey! Nee, ik ben geen stille drinker, maar ik ben gek op Irish Whiskey, maar ik vind het veel te duur om zelf te maken. Nu ga ik me dus elk weekend verwennen!
Verder moet ik zaterdag nog een aantal voederen: er komen er 8 bij in de middag, en ze rekenen wel op een lekkere maaltijd, en blijven tot de kleine uurtjes. Tja, ik moet bekennen dat ik daar tegen op ga zien, want je staat zo lang in de keuken, en het volk krijgt honger! Maar och, het is nog altijd gelukt. en omdat Albert zo weinig hoort, doen we het feestvieren al in delen.
En nu op naar de 84, maar eerst nog de trouwdag. Ik hoorde van vrienden dat zij op hun 60 jarig feest een brief van de Koning hadden gekregen. Nou, mij best, als hij er ook maar een bijdrage voor mij telefoon bij doet!
Groetjes van Kate.
Ja, boeken horen er bij. Ik kreeg er een paar van Michael Connely, maar dit keer hebben ze eerst rekening gehouden met mijn nog te lezen stapel! Dus ik kreeg ook een voucher om met de 2 kleinkinderen (zijn 16 en 14) te gaan hightea-en, en van Albert 5 dagen hotel in Zeeland. Kunnen we fijn ook naar Brugge en Gent. En verder enveloppes met geld, want ik wil mijn telefoon vervangen. En, jaja, een fles whiskey! Nee, ik ben geen stille drinker, maar ik ben gek op Irish Whiskey, maar ik vind het veel te duur om zelf te maken. Nu ga ik me dus elk weekend verwennen!
Verder moet ik zaterdag nog een aantal voederen: er komen er 8 bij in de middag, en ze rekenen wel op een lekkere maaltijd, en blijven tot de kleine uurtjes. Tja, ik moet bekennen dat ik daar tegen op ga zien, want je staat zo lang in de keuken, en het volk krijgt honger! Maar och, het is nog altijd gelukt. en omdat Albert zo weinig hoort, doen we het feestvieren al in delen.
En nu op naar de 84, maar eerst nog de trouwdag. Ik hoorde van vrienden dat zij op hun 60 jarig feest een brief van de Koning hadden gekregen. Nou, mij best, als hij er ook maar een bijdrage voor mij telefoon bij doet!
Groetjes van Kate.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut