wat ik doe vandaag?
- Luc

- Beheerder

- Heeft bedankt: 84 keer
- Is bedankt: 118 keer
- Contacteer:
wat ik doe vandaag?
Aangezien het hier al een tijdje sinds gisteren niet geregend heeft, ga ik nu proberen om verder te doen om de tuin om te spitten.Want ons plantgoed van aardappelen moet er tegen begin april gepland worden.Want duurt 90a100 dagen voor die kunnen geoogst worden.
Dus ben om 07uur opgestaan heb een tasje koffie gedronken, en een boterham op geéten en mijn medicijnen ingenomen, en verder de hele tijd aan mijn computer gezeten.
Allee zal er nu maar aan beginnen zeker, tot strakskes
Amai 3 lagen omgespit van 5 meter lang en bemest, nu ben ik er moe van wat rusten nu, (later vervolg) Zal gedaan zijn voor vandaag het is hevig aan het regenen alweer.
Dus ben om 07uur opgestaan heb een tasje koffie gedronken, en een boterham op geéten en mijn medicijnen ingenomen, en verder de hele tijd aan mijn computer gezeten.
Allee zal er nu maar aan beginnen zeker, tot strakskes
Amai 3 lagen omgespit van 5 meter lang en bemest, nu ben ik er moe van wat rusten nu, (later vervolg) Zal gedaan zijn voor vandaag het is hevig aan het regenen alweer.
- Kate

- ons kate

- Heeft bedankt: 114 keer
- Is bedankt: 57 keer
Re: wat ik doe vandaag?
Nou luc, jij hebt deze dag nuttig doorgebracht en nu mag je rusten in het weekend.
Mijn dag begon slecht. We kochten donderdag een andere auto. Het is alles behalve een nieuwe: hij is 17 jaar! Het is onze eerste automaat. En we gingen vandaag een weekje weg, pakten de auto in en startten: nee, niks!!! Na een half uur heb ik door de telefoon uitgehuild bij de garage en daar vandaan kwam een redder. En nu zit ik lekker in een vakantiehuisje, maar via de telefoon kan ik dit forum ook vinden! Tja, de 1e automaat! Maar.....ik reed 60 jaar met een pookje, en och, als je 84 bent.....
En wie schrijft nu eens een dagbelevenis, en je mag gerust zeggen: ik heb de halve dag geslapen!!!!! Wie durft?
Mijn dag begon slecht. We kochten donderdag een andere auto. Het is alles behalve een nieuwe: hij is 17 jaar! Het is onze eerste automaat. En we gingen vandaag een weekje weg, pakten de auto in en startten: nee, niks!!! Na een half uur heb ik door de telefoon uitgehuild bij de garage en daar vandaan kwam een redder. En nu zit ik lekker in een vakantiehuisje, maar via de telefoon kan ik dit forum ook vinden! Tja, de 1e automaat! Maar.....ik reed 60 jaar met een pookje, en och, als je 84 bent.....
En wie schrijft nu eens een dagbelevenis, en je mag gerust zeggen: ik heb de halve dag geslapen!!!!! Wie durft?
"Anoniem en toch samen: een forum".
- Luc

- Beheerder

- Contacteer:
Aangezien het hier hard aan het regenen was, heb ik me neergelegd in de zetel en tja in slaap gevallen.Daarna was het over dan zijn we even gaan wandelen,inmiddels zijn we 17u13 en ben ik bezig met een besturingsysteem te downloaden op mijn pc, als dit gedaan is is het etenstijd en daarna tv time, en dan is voor mij de dag voorbij.
tja @kate uiteraard als je een auto koopt van 17 jaar oud dan mag je niet meer verlangen dat deze nog draait als een nieuwe, maar ben blij voor jullie dat je u bestemming toch hebt bereikt
prettige vakantie verder.
En de volgende die zin heeft kan iets neer schrijven.
tja @kate uiteraard als je een auto koopt van 17 jaar oud dan mag je niet meer verlangen dat deze nog draait als een nieuwe, maar ben blij voor jullie dat je u bestemming toch hebt bereikt
prettige vakantie verder.
En de volgende die zin heeft kan iets neer schrijven.
- Kate

- ons kate

- Heeft bedankt: 114 keer
- Is bedankt: 57 keer
Ja Luc, ik ben ook niet meer als 84 jaar geleden! Maar ik start wel als een tierelier! Maar.....het was onze eigen schuld: we hadden bij de vorige auto automatisch lichten uit, als je de auto ook uit deed. Hier niet, en er heeft een klein lampje de hele nacht gebrand: accu leeg! Tja, ik heb mezelf toegesproken: wat ben je toch een sukkel!
Snik!
Snik!
"Anoniem en toch samen: een forum".
- Luc

- Beheerder

- Contacteer:
ik word er in mei 61 jaar @kate en je mag me geloven als ik s,morgens uit mijn bed kom en doe mijn kleren aan zoals mijn kousen, hewel die krijg ik nog met moeite aan en mijn voeten in mijn lange broek steken, soms moet ik me vast houden aan de deur of muur.Pffffffffff dat begin ik ook al goed te voelen, en jij @kate je bent geen sukkel hoor ik vind je nog een straffe madam dat je dat allemaal nog kan.Kate schreef: 15 mar 2024 17:44 Ja Luc, ik ben ook niet meer als 84 jaar geleden! Maar ik start wel als een tierelier! Maar.....het was onze eigen schuld: we hadden bij de vorige auto automatisch lichten uit, als je de auto ook uit deed. Hier niet, en er heeft een klein lampje de hele nacht gebrand: accu leeg! Tja, ik heb mezelf toegesproken: wat ben je toch een sukkel!
Snik!
luc