Welcome to Games4You - Click to register

Chat GPT

Plaats reactie
Roxmarie
Nederland
Beheerder
Beheerder
Heeft bedankt: 165 keer
Is bedankt: 59 keer
Contacteer:

Chat GPT

Bericht door Roxmarie »

https://chatgpt.com/

Toch maar even voor de grap gevraagd of hij een leuk spelletjes forum wist, dat wist hij wel, maar het allerleukste staat er niet tussen namelijk GAMES4YOU.be :(

Kun je een leuk forum geven waar ik gratis spelletjes kan spelen
ChatGPT zei:
ChatGPT

Natuurlijk! Hier zijn een paar leuke websites waar je gratis spelletjes kunt spelen:

Kongregate - Een grote verzameling van online games, variërend van puzzels tot actie- en strategie spellen.
Miniclip - Biedt een breed scala aan casual games, waaronder sport-, actie- en puzzelspellen.
Armor Games - Bekend om zijn flash- en HTML5-spellen, met veel leuke indie-ontwikkelingen.
Newgrounds - Een platform voor indie-games, animaties en kunst, waar je ook veel unieke spellen kunt vinden.
Pogo - Hier kun je verschillende bordspellen, kaartspellen en puzzels spelen.

Veel plezier met gamen!
Roxmarie
Nederland
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Re: Chat GPT

Bericht door Roxmarie »

Of b.v.

Wat is galgje voor een spel
ChatGPT zei:
ChatGPT

Galgje is een leuk woordspel dat vaak wordt gespeeld met twee of meer spelers. Het doel van het spel is om een verborgen woord te raden door letters te gokken. Hier is een korte uitleg van hoe het spel werkt:

Kies een woord: Eén speler denkt aan een woord en schrijft het aantal letters op als underscores (). Bijvoorbeeld, voor het woord "appel" zou dat eruitzien als " _ _ _ _".

Gokletters: De andere spelers raden één voor één een letter. Als de letter in het woord voorkomt, wordt deze op de juiste plaats(en) ingevuld. Als de letter niet in het woord voorkomt, wordt er een onderdeel van de galg of een figuur getekend (meestal een poppetje dat wordt opgehangen).

Win of verlies: Spelers blijven letters raden totdat ze het woord raden of totdat het figuur compleet is getekend (meestal na een bepaald aantal verkeerde gissingen, bijvoorbeeld 6 of 7).

Het spel is een leuke manier om je woordenschat en spelling te oefenen!
Luc
België
Beheerder
Beheerder
Heeft bedankt: 84 keer
Is bedankt: 118 keer
Contacteer:

Bericht door Luc »

Als je dit games4you dan zie je dit

Games4You is een Belgische website die zich richt op de verkoop van games, consoles en accessoires. Ze bieden vaak een breed assortiment aan producten en kunnen ook een community of forum hebben waar gamers tips en ervaringen kunnen delen.

Als je specifieke informatie zoekt over Games4You, zoals hun aanbiedingen, productassortiment of community-activiteiten, laat het me weten! Ik help je graag verder.
Kate
Nederland
ons kate
ons kate
Heeft bedankt: 114 keer
Is bedankt: 57 keer

Bericht door Kate »

Ik hoop dat ik niemand voor het hoofd stoot, maar ik vind dit een dom ding. Eigenlijk vraag je dingen die je zo op google kunt vinden, en ik ben bang dat ik een lui mens zou worden, die als maar bezig zou zijn om van alles te vragen waar ik daarna niks mee doe. Ik denk dat dit is uitgevonden om als besteding op een regendag te dienen. O jee, ik zie de reacties moedig tegemoet!!!!!
"Anoniem en toch samen: een forum".
Luc
België
Beheerder
Beheerder
Heeft bedankt: 84 keer
Is bedankt: 118 keer
Contacteer:

Bericht door Luc »

nee hoor @kate niemand is verplicht omdat eens te proberen of te gebruiken.Dit is weer iets nieuw dat binnen enkele maanden afgezaagd is en niet meer word gebruikt.

Als het u kan troosten ik gebruik dat ook echter niet.
Kate
Nederland
ons kate
ons kate
Heeft bedankt: 114 keer
Is bedankt: 57 keer

Bericht door Kate »

Dit is mijn eerste troost!!!
"Anoniem en toch samen: een forum".
Roxmarie
Nederland
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Roxmarie »

Het is ook een dom ding Kate, moet je voor de gein eens vragen waar het boek oorlog zonder vrienden van Evert Hartman over gaat, om een samenvatting. Klopt heb biet van

Ook de omschrijving van gsmes4you klopt niet, want er worden geen spellen verkocht hier. Je kunt ze na registratie gratis spelen.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

❤️ Doneer

Aanmelden • Registreer

Ik ben mijn wachtwoord vergeten