Buitengesloten
- Roxmarie

- Beheerder

- Heeft bedankt: 165 keer
- Is bedankt: 59 keer
- Contacteer:
Buitengesloten
Vanmiddag moest ik een hoop zooi meenemen mijn huis uit. Ik had de deur geopend met de sleutel, maar deze per ongeluk in de andere kant van de deur laten zitten. Omdat ik er met mijn hoofd niet helemaal bij was, trek ik nadat ik alles op de portiek had staan, in een impluls de deur in het slot. Met de sleutel dus aan de verkeerde kant in het slot. Dus oude buren gebeld, en lopend mijn sleutel gehaald. En dus ook lopend het pakket wat ik moest inleveren langs het postkantoor gebracht, want die zat op de route. De sleutel opgehaald, helaas ik krijg hem er zelf niet uit, sleutel zat ietsje scheef. Dus woningbouw gebeld die een vakman stuurde. Binnen een minuut had hij hem gelukkig zonder boren, met reservesleutel open, door mijn eigen sleutel eruit te tikken. POEF ik heb nog niet genoeg aan mijn hoofd. Rekening volgt!
Maar ik zit weer achter mijn pc, om hier een spelletje te spelen en deze gebeurtenis te delen.
Maar ik zit weer achter mijn pc, om hier een spelletje te spelen en deze gebeurtenis te delen.
- Kate

- ons kate

- Heeft bedankt: 114 keer
- Is bedankt: 57 keer
Re: Buitengesloten
Och och Roxmarie!! Het zat je niet mee! Je hebt een soort marathon gelopen! Dat zou mij niet gelukt zijn. En zeker deze week niet: ik had corona. Heel apart, dit keer. Twee jaar geleden was ik alleen maar een week lui en moe, maar dit jaar ging het anders. Ik hoest nu al ruim een week, snuit de hele dag en ben heel slap. En midden in die week wilde ik naar boven gaan, maar na de 4e tree wilde mijn benen niet meer buigen. Het was heel gek, net alsof ik geen opdracht kon geven aan mijn onderdanen! Na een hele tijd werd het wat beter.
Nadat ik me gisteren weer getest had, bleek dat ik van corona af was, en nu nog moet doorsudderen. Kijk, ik had vast maar een paar meter gelopen met alles wat ik bij me had gehad.
Nee, petje af voor jou!!
Nadat ik me gisteren weer getest had, bleek dat ik van corona af was, en nu nog moet doorsudderen. Kijk, ik had vast maar een paar meter gelopen met alles wat ik bij me had gehad.
Nee, petje af voor jou!!
"Anoniem en toch samen: een forum".
- Roxmarie

- Beheerder

- Heeft bedankt: 165 keer
- Is bedankt: 59 keer
- Contacteer:
Het zit/zat jou dan ook niet mee Kate, dat de corona nu zo heftig is. Getver, ik hoop dat je langzaam maar zeker weer helemaal de oude wordt en geen rest klachten eraan over houdt.
- Kate

- ons kate

- Heeft bedankt: 114 keer
- Is bedankt: 57 keer
Wel, ik reken er gewoon op dat ik over een week of zo weer de oude ben. Dat neem ik me heilig voor, en er wordt niet aan getornd!!!

"Anoniem en toch samen: een forum".
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut