Klavertje stelt zich even voor
- Klavertje

- geregistreerde gebruikers

- Heeft bedankt: 19 keer
- Is bedankt: 24 keer
Klavertje stelt zich even voor
Hoi,
Ik zal me ook even voorstellen. Ik ben dol op spelletjes, vandaar dat ik me aangemeld heb bij dit forum. Sommige van jullie kennen me al van een ander forum. Naast spelletjes, zijn mijn hobby's diamond painting, dwarsfluiten, creatief bezig zijn met naald en draad, zoals bv borduurkussens maken en breien doe ik soms ook, al is dat laatste alweer eventjes geleden.
groetjes,
Klavertje
Ik zal me ook even voorstellen. Ik ben dol op spelletjes, vandaar dat ik me aangemeld heb bij dit forum. Sommige van jullie kennen me al van een ander forum. Naast spelletjes, zijn mijn hobby's diamond painting, dwarsfluiten, creatief bezig zijn met naald en draad, zoals bv borduurkussens maken en breien doe ik soms ook, al is dat laatste alweer eventjes geleden.
groetjes,
Klavertje
- Luc

- Beheerder

- Heeft bedankt: 84 keer
- Is bedankt: 118 keer
- Contacteer:
Re: Klavertje stelt zich even voor
wees welkom en je gamt graag dan ben je hier op de juiste adres hier staan meer dan 29.000 games op
- Klavertje

- geregistreerde gebruikers

- Heeft bedankt: 19 keer
- Is bedankt: 24 keer
Meer dan 29.000 games, nou dan hoef ik me zeker niet te gaan vervelen de komende tijdLuc schreef: 05 jan 2025 12:59 wees welkom en je gamt graag dan ben je hier op de juiste adres hier staan meer dan 29.000 games op
- Roxmarie

- Beheerder

- Heeft bedankt: 165 keer
- Is bedankt: 59 keer
- Contacteer:
- Kate

- ons kate

- Heeft bedankt: 114 keer
- Is bedankt: 57 keer
Ha Klavertje, wees welkom op dit geźellige forum. Onze baas, luc, houdt soms een toernooi, altijd voor de gamers, maar een brei-toernooi, hebben we nog niet gehad. Lijkt me wel leuk, hoewel ik 1x in mijn lange leven een pannenlap heb gebreid! Nou, ik heb hem thuis meteen weggedaan! En ik vind alle knutseldingen vreselijk te doen, een knoop aanzetten kan ik niet eens. Ik ben dus blij met jou hier!!
Kate.
Kate.
"Anoniem en toch samen: een forum".
- Kate

- ons kate

- Heeft bedankt: 114 keer
- Is bedankt: 57 keer
Wat ben je nu aan het knutselen, heb je daar nog wel tijd voor met de spelletjes? Stuur eens een foto van zo'n kunstwerk, dan kan ik jaloers worden!!
"Anoniem en toch samen: een forum".
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut