vraagje over de arcade spelletjes
-
Klavertje

- geregistreerde gebruikers

- Heeft bedankt: 46 keer
- Is bedankt: 31 keer
vraagje over de arcade spelletjes
Hoi,
Ik heb me net geregistreerd omdat ik graag spelletjes speel. Maar ik kom er niet uit hoe het hier werkt.
Als ik bovenaan op Arcade klik kom ik wel bij spelletjes, en ik zie, als ik het goed heb, dat ik nu al 300 punten heb. Wat zijn die 300 punten en wat kan ik er mee? Ik lees ook ergens dat je bij sommige spelletjes die je download het van je saldo afgaat, is dat dan van je puntensaldo? En krijg je bv meer punten als je spelletjes gewonnen hebt?
Zoals jullie merken heb ik nog niet door hoe het werkt en hoe je precies kan zoeken op de spellen, en is er een overzicht van de spellen? En zo ja, hoe kom je daar?
Veel vragen dus, hopelijk kan 1 van jullie mij uitleggen hoe het hier precies werkt. Want ik kom er niet uit, ook niet bij de veel gestelde vragen.
Alvast bedankt.
Klavertje
Ik heb me net geregistreerd omdat ik graag spelletjes speel. Maar ik kom er niet uit hoe het hier werkt.
Als ik bovenaan op Arcade klik kom ik wel bij spelletjes, en ik zie, als ik het goed heb, dat ik nu al 300 punten heb. Wat zijn die 300 punten en wat kan ik er mee? Ik lees ook ergens dat je bij sommige spelletjes die je download het van je saldo afgaat, is dat dan van je puntensaldo? En krijg je bv meer punten als je spelletjes gewonnen hebt?
Zoals jullie merken heb ik nog niet door hoe het werkt en hoe je precies kan zoeken op de spellen, en is er een overzicht van de spellen? En zo ja, hoe kom je daar?
Veel vragen dus, hopelijk kan 1 van jullie mij uitleggen hoe het hier precies werkt. Want ik kom er niet uit, ook niet bij de veel gestelde vragen.
Alvast bedankt.
Klavertje
-
Luc

- Beheerder

- Heeft bedankt: 130 keer
- Is bedankt: 212 keer
Re: vraagje over de arcade spelletjes
hierboven onder de logo staat een werkbalk, daar staan enkele kleine logo,tjes op, om de spellen te bekijken klikje in die werkbalk op arcade er opent een klein venstertje klik nog eens op arcade dan pas kom je op een andere pagina, daar staan de spellen in verschillende vakken (categories) klik bijvoorbeeld op een vak (categorie) met de titel games pack klik daarop dan op.Dan opent er weer een pagina, en als je even scrolt staan elke game in een apart vak kies dan eens de eerste links boven in de eerste vak en klik op spelen, het spel staat er enige wat je moet doen is dan op de rode knop in die game duwen dus start klik erop en het spel zal beginnen, je dient de muis te gebruiken of de vier toetsen met pijltjes op u toetsenbord.
Als de spel afgelopen is of je bent eraan dan zie je u score staan duw dan op submit en je score word opgeslagen.
Even melden dat er geen punten te verdienen zijn,punten kan je enkel krijgen bij het plaatsen van berichten.
vraagjes dan hoor ik het wel
luc
Als de spel afgelopen is of je bent eraan dan zie je u score staan duw dan op submit en je score word opgeslagen.
Even melden dat er geen punten te verdienen zijn,punten kan je enkel krijgen bij het plaatsen van berichten.
vraagjes dan hoor ik het wel
luc
-
Kate
Mooie uiteg, Luc! Daar kan Klavertje welgenoeg mee om alles te begrijpen!
-
Klavertje

Hoi,
Ik heb nog een vraagje over de arcade spelletjes. Hoe je het speelt e.d. is me inmiddels duidelijk.
Maar ik zie ook staan dat ik nog geen favourite spellen heb.
Terwijl ik die, natuurlijk, wel heb. Hoe kan ik dus aracade spellen markeren als favourite?
En kan ik die spelletjes dan ook makkelijker terugvinden?
Zonder ze eerst te gaan zoeken onder arcade spelletjes.
Ik heb nog een vraagje over de arcade spelletjes. Hoe je het speelt e.d. is me inmiddels duidelijk.
Maar ik zie ook staan dat ik nog geen favourite spellen heb.
Terwijl ik die, natuurlijk, wel heb. Hoe kan ik dus aracade spellen markeren als favourite?
En kan ik die spelletjes dan ook makkelijker terugvinden?
Zonder ze eerst te gaan zoeken onder arcade spelletjes.
-
Luc

- Beheerder

Je hebt geen toestemming voor de arcade, dus je kunt dit bericht ook niet zien!
-
Klavertje

Je hebt geen toestemming voor de arcade, dus je kunt dit bericht ook niet zien!
-
Luc

- Beheerder

Als het forum geen ingebouwde favorieten functie heeft:
Gebruik een externe bookmark/favoriet: Je kunt eenvoudig de URL van het specifieke game-onderdeel van het phpBB-forum toevoegen aan je browserfavorieten (zoals Chrome, Firefox, etc.). Dit werkt altijd, ongeacht de instellingen van het forum.
Klik op de URL van de game die je wilt opslaan.
Druk vervolgens op de sneltoets om het toe te voegen aan je bladwijzers/favorieten (bijv. Ctrl+D in veel browsers).
Als er een ingebouwde functie is (bijvoorbeeld via een mod of extension):
Sommige phpBB-forums bieden een ingebouwde functie voor het toevoegen van favorieten, bijvoorbeeld voor specifieke games of topics. Dit zou kunnen werken als volgt:
Zoeken naar de "Favorieten" of "Abonneer je" optie: Kijk onderaan het topic of het gamebericht waar je interesse in hebt, om te zien of er een knop of link is zoals "Voeg toe aan favorieten" of "Abonneer je op dit onderwerp".
Dit zal je op de hoogte houden van updates over dat specifieke onderwerp of game.
Sla je game op via een gebruikersprofiel: Sommige forums bieden gebruikersprofielen waarin je je favoriete games of topics kunt bijhouden. Dit hangt af van de gebruikte phpBB-uitbreidingen.
vermoedelijk komt er hier iemand langs die je de exacte uitleg kan geven @klavertje
Gebruik een externe bookmark/favoriet: Je kunt eenvoudig de URL van het specifieke game-onderdeel van het phpBB-forum toevoegen aan je browserfavorieten (zoals Chrome, Firefox, etc.). Dit werkt altijd, ongeacht de instellingen van het forum.
Klik op de URL van de game die je wilt opslaan.
Druk vervolgens op de sneltoets om het toe te voegen aan je bladwijzers/favorieten (bijv. Ctrl+D in veel browsers).
Als er een ingebouwde functie is (bijvoorbeeld via een mod of extension):
Sommige phpBB-forums bieden een ingebouwde functie voor het toevoegen van favorieten, bijvoorbeeld voor specifieke games of topics. Dit zou kunnen werken als volgt:
Zoeken naar de "Favorieten" of "Abonneer je" optie: Kijk onderaan het topic of het gamebericht waar je interesse in hebt, om te zien of er een knop of link is zoals "Voeg toe aan favorieten" of "Abonneer je op dit onderwerp".
Dit zal je op de hoogte houden van updates over dat specifieke onderwerp of game.
Sla je game op via een gebruikersprofiel: Sommige forums bieden gebruikersprofielen waarin je je favoriete games of topics kunt bijhouden. Dit hangt af van de gebruikte phpBB-uitbreidingen.
vermoedelijk komt er hier iemand langs die je de exacte uitleg kan geven @klavertje
-
SpIdErPiGgY

- Heeft bedankt: 5 keer
- Is bedankt: 89 keer
Favorieten:
Normaal gezien moet er ergens op de spel pagina zo een icoontje staan "
", maar dat zie ik blijkbaar nergens. Ik heb in de arcade permissies gezocht, en daar staat het ingeschakeld. Ik snap dus niet goed waarom dat icoon niet zichtbaar is.
@Luc:
Anders eens vragen aan KillBill... Diene pipo heeft mijn account daar verwijderd.
Normaal gezien moet er ergens op de spel pagina zo een icoontje staan "
@Luc:
Anders eens vragen aan KillBill... Diene pipo heeft mijn account daar verwijderd.
Live trivia & chat • Scores, rankings & statistics
spiderpiggy.com
-
SpIdErPiGgY

Het werkt dus enkel in de categorieën. Op dat hartje klikken
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
spiderpiggy.com
-
Klavertje

Begrijp ik dan goed, dat je als je op dat hartje klikt je het gemarkeerd hebt als favoriete spel?SpIdErPiGgY schreef: 23 jan 2025 06:08 Het werkt dus enkel in de categorieën. Op dat hartje klikken
2025-01-23 07 06 02.jpg
-
SpIdErPiGgY

YesKlavertje schreef: 23 jan 2025 20:09Begrijp ik dan goed, dat je als je op dat hartje klikt je het gemarkeerd hebt als favoriete spel?SpIdErPiGgY schreef: 23 jan 2025 06:08 Het werkt dus enkel in de categorieën. Op dat hartje klikken
2025-01-23 07 06 02.jpg
spiderpiggy.com