Meta?
- MACOS2000

- Heeft bedankt: 86 keer
- Is bedankt: 73 keer
Re: Meta?
iMac 27 5K 2017 iPhone 14 128GB 2022 Macbook Pro 16ich 2021
Beroep
werknemer bij selko-art
- Roxmarie

- Beheerder

- Heeft bedankt: 169 keer
- Is bedankt: 62 keer
- Contacteer:
Bij mijn ziektekostenverzekering Ohra, dien ik zelf in te loggen met digi-d. Het zou fijn zijn als je wilt delen welke aanbieder het is, dan kan ik het uittesten.
Je zou in je browser sociaal media kunnen blokkeren.
Het ligt ook aan welke browser je gebruikt.
Hier 2 opties om het blokkeren.
https://tehnografi.com/dut/hoe-sociale- ... -methoden/
Graag informatie over welke browser je gebruikt, en hoe je naar de pagina van de ziektekostenverzekeraar gaat, en welke het is.
Betreft dit je laptop of telefoon?
Ik vermoed teven dat de AI functie hier een aandeel aan heeft. Die resultaten staan tegenwoordig bovenaan in Google. Ik gebruik zelf duckduckgo om te zoeken op het net.
-
Kate
En nu moet je niet lachen: ik kreeg vandaag een brief van een oud-collega. Een heel lange, op leuk postpapier, en ze had altijd al een mooi handschrift. Eerst wilde ik haar antwoorden met een Word-pagina geprint en via Postnl gestuurd. Maar ik bedacht dat ik wel mal zou zijn. Wat is er nu mooi aan een word-pagina, en dus ga ik morgen mijn postpapier ook opzoeken en daarmee aan de slag. Kijk, en nu zie jij het ook: veel online zaken zijn aan mij niet besteed! Nou ja. En ik heb de IZA aan mijn bookmarks toegevoegd, dan gaat het wellicht wel goed.
- Luc

- Beheerder

- Heeft bedankt: 86 keer
- Is bedankt: 126 keer
- Contacteer:
Meta is wel de eigenaar van facebook maar bij elke site die je raadpleegt zie je ergens op de pagina logotjes van fb,x,instagramKate schreef: 22 jul 2025 23:20 Als ik in mijn onschuld bv. mijn ziektekostenverzekering wil raadplegen. krijg ik tot mijn verbazing eerst Facebook! Nooit van zijn leven ga ik daar iets mee doen, dus hoe kom ik daar van af? Bovendien zit er nog een vreemd mens tussen: Meta! Heeft er iemand een oplossing?
als je daar op klitkt zit je inderdaad op fb
-
Kate
-
Kate
-
Kate
- Roxmarie

- Beheerder